Flaggvakt 28 Juni

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Halloj!

Jag bokade in mig som flaggvakt till Srw den 28 Juni, men glömde att jag lånat ut min bil i några veckor framåt, vilket skapar lite problem att ta sig ut till banan. Någon som ska dit som kör från/inom malmö med bil den dagen?

Vänliga hälsningar
Julius

Jepp, jag har en motorcykel. Men...den vill rulla runt på gräset på srw istället för att hålla sig på asfalten senast jag körde :)

Jag ska flagga den dagen, förmodligen blir det hoj ut dit men om du vill kan du köra min bil dit. Om du tankar den lite så blir det perfa. Bara ta sig till mig på söndagen så är bilen din, bor på sorgenfri. :tummenupp

Jag tackar för hjälpen. :tummenupp Men antagligen kommer jag ha tillgång till bil från och med torsdag. Men skulle de ändras hör jag av mig.

Tack igen!

Jag tänkte minsann visa upp mitt fula tryne på söndag me, skulle de vara så att ni får problem med flaggvakt, eller bara har någpon som bara kan sitta halva tiden eller liknande så kan ni ju alltid ha i åtanke att min hjälp finns om de behövs,..

tanken är väl att fotografera ute på banan om det går för sig, men som sagt, blir de strul kan ja ställa upp.. 0704-943196 om de skulle vara så..

Jag tänkte minsann visa upp mitt fula tryne på söndag me, skulle de vara så att ni får problem med flaggvakt, eller bara har någpon som bara kan sitta halva tiden eller liknande så kan ni ju alltid ha i åtanke att min hjälp finns om de behövs,..

tanken är väl att fotografera ute på banan om det går för sig, men som sagt, blir de strul kan ja ställa upp.. 0704-943196 om de skulle vara så..
Det är bra att veta, håll dig i närheten av anmälningen (du vill kanske ha ut en fotoväst) så får du besked om behov finns. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT