Flaggisar

Svalan

Stor men snabb
Gick med
24 Dec 2007
Hoj
Cbr1000rr - 06
Hur blev det nu me flaggisar på knudan? kommer det hyras in eller kommer det släppas flaggplatser och sen fyllas på me in hyrd personal

Eftersom jag nu är arbetsFRI så behöver ja flagga för att kunna köra bana. Så jag vill flagga!!! :tummenupp Både SRW o Knudan. :)

Money.... dra nu igång uthyrning av depåflickor så du kan skramla ihop till bandagarna:gnissla kanske rent av köra bikinitvätt under bandagarna... .... så många killar och så många hojar på samma ställe...

Men eftersom jag kom på det så tar jag provition eller hur de nu stavas:va

Du och leo får slåss om det! :tungan

Med tanke på att leo PM:ade mig först tänkte jag låta honom ta den.
Jag vill dock förankra detta med Maverick_ou812 först då han verkar vara Depåchef imorgon.
Eftersom diskussionen är uppe och öppen så vet jag inte ens om detta går, jag skall undersöka detta med styrelsen.

Eftersom diskussionen är uppe och öppen så vet jag inte ens om detta går, jag skall undersöka detta med styrelsen.
Eftersom vi ännu inte fått funktionen att kunna släppa sin flaggisplats precis som man släpper sin plats när man skall köra så löser vi detta denna gång. leo har ersatt sideline som flaggis imorgon.

Vill dock påpeka att detta är ett undantagsfall, vi hoppas få till funktionaliteten på hemsidan så snart som möjligt.

Eftersom vi ännu inte fått funktionen att kunna släppa sin flaggisplats precis som man släpper sin plats när man skall köra så löser vi detta denna gång. leo har ersatt sideline som flaggis imorgon.

Vill dock påpeka att detta är ett undantagsfall, vi hoppas få till funktionaliteten på hemsidan så snart som möjligt.

Du är en stärna Mavve! :tummenupp
Tack! :Bugar

Jag är tydligen lite av ett specialfall jag. :död

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...