Gabor
Guest
PL0J skrev:Tack för alla sköna tips!
Men middag osv kommer det nog inte bli..så seriös är jag inte. *är ingen mästerkock heller för den delen*
Nä, målet är väl mest att se på nån skön rulle, mysa lite..och sen får man väl se vart det bär iväg.
Men aa fortsätt spotta tips!![]()
Nå?? hur gick det ?? trevlig kväll ?? blir det ny dejt som gör att det går vidare.??
gabor2 skrev:Fullträff !! Precis så här är det mer behövs inte . faaaaaaaaaaan han hinner
alltid före !Bara en sak till !Bruttor gillar att mannen tar komandot! Låt henne för gudars skull inte betala ! Var en gentleman för även om det inte blir nått så kommer hon ge dig kred till sin söta polare som du skall dejta nästa vecka![]()
Du och jag är skolade i samma anda..
Kollade lite på andra tips...ironiskt eller inte, "ta na på brösten, glo hela tiden i en urringning, tjena. Det funkar bara på de som redan bestämt sig för att dom ska ha knulla ... med vem som helst..
Sådana brudar får inte mig att bli ett dugg intresserad...desperat 2:a hands sortering....

kan inte titta på något annat, puffar till sina polare och garvar eller tror att tjejen på allvar blir upphetsad av att han ser ut som Quasimodo då han lutar sig ner o glor.
..cent (vad trodde ni 

), men iaf. Tänkte höra om ni har några fler riktigt smöriga komplimanger osv på lager.

(Austin Powers är kung på raggrepliker btw
)