Flög 8 meter och landade på en soptunna

Status
Ej öppen för fler svar.
10m motsvarar lite drygt 50km/h och det är ju en hastighet som dom flesta inte ens funderar på, "skall ju bara köra i stan ju!"
Du skulle knappast hoppa från den höjden om det inte var vatten under.

50 ÄR fort, men det är sällan vid en mc olycka att det tar från 50 till 0 om man inte kör in i något fast stort stillastående hinder somINTE ger vika alls,..Idetta fall så är det 2 hemska olyckor först den när föraren kör in vägg/pelare och det tar tvärstopp, farten där? +50 km, Sen kaka på kakan efter luftturen.

50 ÄR fort, men det är sällan vid en mc olycka att det tar från 50 till 0 om man inte kör in i något fast stort stillastående hinder somINTE ger vika alls
Jag vet att 50 är fort efter att ha provat fronten på en buss i drygt 30 ;)
Den gav inte med sig nämnvärt, det gjorde jag å andra sidan.

Detta är anledningen till att SMC kräver att man har full skyddsutrustning innan man vrider om nyckeln på deras körningar. Många olyckor händer vid låga hastigheter. Hoppas att han klarar sig utan alltför allvarliga skador.

Detta är anledningen till att SMC kräver att man har full skyddsutrustning innan man vrider om nyckeln på deras körningar. Många olyckor händer vid låga hastigheter. Hoppas att han klarar sig utan alltför allvarliga skador.

När skulle dom annars kräva det?

Efter första kurvan?

När skulle dom annars kräva det?

Efter första kurvan?
Jag tror han syftar på att det är krav även om man bara ska köra hojen från en del av depån till en annan del av depån vid t.ex. KNIX-körningar.
Alltså inte bara krav på själva övningsområdet

Lite märkligt är att om detta hade filmats i trafiken så hade han varit den största syndaren som funnits. Köra på bakhjulet, I TRAFIK, UTAN SKYDD!!!:4skrika

När han missar taket han showar på är det så jävla synd honom...

Lite märkligt är att om detta hade filmats i trafiken så hade han varit den största syndaren som funnits. Köra på bakhjulet, I TRAFIK, UTAN SKYDD!!!:4skrika

Har du ens läst tråden eller någon av artiklarna som det länkas till? Innan du kommer med idiotiska kommentarer skall du nog ta och göra det.

Knip käft om du inte har nåt vettigt att skriva om.
Är du en j*vla sensationsjournalist från Aftonblaskan eller?

Det har hänt och det går inget att göra nåt åt, men att läsa såna här inlägg gör mig bara förbannad när han kämpar för sitt liv.

Så gör oss en tjänst och avregga dig och skriv på Rotten eller nåt sånt skit istället.

Hur vet du att han skulle showa? En hoj som mest rullat runt på utställningar kan nog ha lite brister. Kanske någon feldragen gasvajer som hänger sig eller råkar spännas och drar full gas då styret vrids. Kanske kolvarna i bromsoket råkat bli intryckta vid poleringen så att det krävs några pumpningar innan dom tar.

Knip käft om du inte har nåt vettigt att skriva om.
Är du en j*vla sensationsjournalist från Aftonblaskan eller?

Det har hänt och det går inget att göra nåt åt, men att läsa såna här inlägg gör mig bara förbannad när han kämpar för sitt liv.

Så gör oss en tjänst och avregga dig och skriv på Rotten eller nåt sånt skit istället.

Du går på rätt hårt märker jag... Har du en personlig länk till det inträffade?

En person som gör något utan skydd INNAN nåt händer är en jävla dåre som inte förtjänar nån sympati. Men när något väl händer så är det synd om honom.

Jag tar inte ställning till om föraren som damp ner från taket gjorde rätt eller fel. Men jag har fått för mig att går hojen upp på bakhjulet så har man gasat för mycket. Även om gasen hänger sig så har man inledningvis gett för mycket gas. Speciellt om man befinner sig ett antal meter över marken. Men jag känner inte honom, kan inte bry mig mindre heller.

Det är mer fenomenet på SH som jag förundras över.

Försök att ha en vettig nivå i tråden om den ska förbli öppen.

Du går på rätt hårt märker jag... Har du en personlig länk till det inträffade?

En person som gör något utan skydd INNAN nåt händer är en jävla dåre som inte förtjänar nån sympati. Men när något väl händer så är det synd om honom.

Jag tar inte ställning till om föraren som damp ner från taket gjorde rätt eller fel. Men jag har fått för mig att går hojen upp på bakhjulet så har man gasat för mycket. Även om gasen hänger sig så har man inledningvis gett för mycket gas. Speciellt om man befinner sig ett antal meter över marken. Men jag känner inte honom, kan inte bry mig mindre heller.

Det är mer fenomenet på SH som jag förundras över.

Folk reagerar ju inte för att du har synpunkter på vad han gjort eller hur han kört?
Utan för att det ligger en kille med livshotande skador på sjukhuset och du går å idiotförklarar han på ett forum där det mycket möjligt kan vara närstående som läser. Inte så kul om det vore din bror/far m.m. som råkat ut får något å sen läsa hur nån tycker han är en idiot?
Det är helt enkelt jävligt osmakligt det du gör.

Vänta tills du vet om han klarar sig och du har verklig fakta på vad som hänt å inte vad aftonhoran skriver. Visa respekt helt enkelt.

Sen står det tidigare i tråden att han inte stuntade, så att jao.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka