Flög 8 meter och landade på en soptunna

Status
Ej öppen för fler svar.
Shiet stackare. Ruskig läsning i den artikeln. Hoppas verkligen att killen i fråga överlever och att vi slipper se honom i minneslunden.

fy satan vilken maximal otur killen hade hoppas han klarar sig bra
kan ju vara en själv nästa gång man fick en tankeställare att tänka 2 gr inan man gör något överilat

Vad är det för fel på dig?? Är du lika kaxig och dryg irl
Verkar som någon zatzymupp som är här och trollar och tror att han är jätterolig.

Hoppas verkligen att det går bra för han som föll.

Hoppas verkligen att den drabbade överlever.
Det har gått åt alldeles för många av oss på en väldigt kort tid nu på senaste.

Men det är hojen ifråga iaf:va annars måste det rulla en kopia:va

Det är Qs förra hoj!!
Anledningen varför jag skrev att det inte var Q var att han sålde den för några veckor sen ,inte alla som vet det SMARTIS!!! FOLK KANSKE UNDRAR OM DET ÄR HAN .Med tanke på att jag samt många utav hans närmsta vänner har fått samtal idag .....:krama

Det är Qs förra hoj!!
Anledningen varför jag skrev att det inte var Q var att han sålde den för några veckor sen ,inte alla som vet det SMARTIS!!! FOLK KANSKE UNDRAR OM DET ÄR HAN .Med tanke på att jag samt många utav hans närmsta vänner har fått samtal idag .....:krama

Precis som om jag visste det:confused:Jag konstaterade bara att det var hojen, har ej nämt något namn på någon förare eller VEM som äger/ägde hojen.

Det är klart att folk undrar alla som känner igen en sådan hoj och vet att vederbörande(Qs) så lägger man nog ihop 1+1 efter bildpubliciteten.

Likt förbannant tråkigt det inträffade :-(

om man ska tro media är hans läge stabilt men livshotande fortfarande nu på morgonen..

Fasen säger jag bara nu när jag fått reda på vem det var..
Hoppas verkligen att det går bra i detta fallet..

fa-an va obehagligt

vad det nu var kan hända vem som helst, förstår inte hur folk kan vända det här till något komiskt?

Hejsan

Killen som körde hojen känner ja och är ni från GBG och är på bilträffar å streetrace känner ni säkert igen denna goa kille. Det snackas om han på garaget.org...

Skönt att det kommit en liten strimma hopp nu :)

Håller med.

Måste ju säga att han hade väldigt tur att landa på soptunnan :näsblod

Man hör ju lite då och då om folk som fallit från hus och liknande och landar på diverse "mjuka" saker som räddar deras liv.

Och mjuka saker i de fallen kan vara allt från bilar till busskurer och nu soptunnor..

Säger rätt mkt om hur mkt kraft det blir i ett sånt där fall faktiskt när en bil anses som mjuk.

Nej inte den hojen den va så fin :(

Undra om föraren kommer erkänna att han körde:banana
Hoppas föraren klarar sig bra och återhämtar sig helt

Last edited:
Man hör ju lite då och då om folk som fallit från hus och liknande och landar på diverse "mjuka" saker som räddar deras liv.

Och mjuka saker i de fallen kan vara allt från bilar till busskurer och nu soptunnor..

Säger rätt mkt om hur mkt kraft det blir i ett sånt där fall faktiskt när en bil anses som mjuk.

Ja, det blir rätt mycket kraft när det blir tvärstopp.
:död

Såg på tv nån gång för längesedan att 7 km/h motsvara att man stod på en stol och ramla platt på magen.
Aj aj:död

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...