Bingo skrev:You're in! Nu har vi blivit en fläskkvartettAnge din kroppsvikt, noggrant uppmätt i kg med en decimal. Å inge fusk
![]()
![]()
![]()
Ligger på strax över 90. Så 90 kan vi säga för att ge er ett litet försprång.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:You're in! Nu har vi blivit en fläskkvartettAnge din kroppsvikt, noggrant uppmätt i kg med en decimal. Å inge fusk
![]()
![]()
![]()

Bingo skrev:Den som gått ner mest fram till kl 24.00 den 15 oktober utser vi till segrare.
App app app... Det har vi inte sagt något om. Är inte det fuskBj.O.rn skrev:Inte nog med det, jag ska motionera minst en gång fram till dess åsså..![]()
/B
Bingo skrev:App app app... Det har vi inte sagt något om. Är inte det fusk![]()
![]()
Det hade räckt till en fjärdeplats i denna tävling - på sin höjd.Lime skrev:Mummel...
Varför kunde ni inte utlysa den här tävlingen för 3 månader sedan? Då vägde jag 89,8 kg. I morse vägde jag 82,2 kg (-8,5%)....
Invägning varje FredagBingo skrev:Ok, ställningen den 5 augusti var alltså:
Mav, 90 kg
Bingo, 86 kg
Bj.O.rn, 82
GSXR1100, 79 kg
Den som gått ner mest fram till kl 24.00 den 15 oktober utser vi till segrare.
Jag tror förresten att GSXR1100 ljuger om sin vikt. Så fet som han är måste han väga mer än 79 kg.![]()

Bj.O.rn skrev:Tänkte jag skulle prova på att gå hem från nån fest eller så, istället för att ta taxi..
/B
Snabbe_jag skrev:När du har festat hos grannen då eller som du kan tänka dig att gå hem![]()
![]()
Bj.O.rn skrev:Ja, eller puben som ligger två kvarter bort..
/B

Oroa dig inte, jag har grillfest på tordag, i bästa fall blir man knall ochBingo skrev:Men inte nu på fredag... Väl?![]()

Jag vägde mig i orse, så jag är itne längre orolig. Jag kan redan nu avslöja att ni är chanslösa.GSXR1100R skrev:Oroa dig inte, jag har grillfest på tordag, i bästa fall blir man knall och![]()
Bingo skrev:Jag vägde mig i orse, så jag är itne längre orolig. Jag kan redan nu avslöja att ni är chanslösa.![]()
Era tjockisar
![]()
Bingo skrev:Ok, ställningen den 5 augusti var alltså:
Mav, 90 kg
Bingo, 86 kg
Bj.O.rn, 82
GSXR1100, 79 kg
Den som gått ner mest fram till kl 24.00 den 15 oktober utser vi till segrare.
![]()
GSXR1100R skrev:GSXR1100R, 78 kilo i morse![]()
12 mil bankörning på Knudan (60 varv) är en trevlig motionsform, det värker i hela kroppen.
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |