Aleeeeeex!
Ny medlem
elr så börjar du o ta i när du e på gymmet istället för o snacka

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kanske ska börja prova protien pulver.. elr nått mer extrwemt som anabola...
13 mil?äru galen?
fryser ju bollarna av sej ju...
Ähh! De va inte så farligt! Körde med skinställ och sommarhandskar, hade SH-tröjja över stället och långkallingar underFunkade rätt bra, lite kallt om händerna bara
Jag körde först ut mot hällingsjö, sen körde jag till rävlanda (där han Freespeedboy bor) sen vidare till bollebygd, sedan härryda och helt plötsligt hamnade jag i landvetter
![]()
då körde jag på motorvägen mot möndal, sen väl i möndal så körde jag på motorvägen igen mot särö, sen från särö hem igen på småvägar
![]()
orkade inte ta hojen när jag skulle hämta öl dan innan nyår så jag tog hojen.....
håller jag med om men han verkar tycka det är lättare med kopplingen.
Jag har lärt mig att gasa upp den på 2:an
Lyckades iaf få upp den 3 gånger på 3 försöker...
Gas,släpp av, Sedan gas och pang så reste den sig![]()
så började jag oxå. men koppling är goare tycker jagmen tror inte du ska behöva kopplinge.
Använder du koppling? Lättare så?![]()
Farten ökar rätt mkt när man gasar upp den så
jag tycker de e lättare. min hoj är inte lika pigg som din. kan nog gasa upp den nu oxå. men jag tycker de känns tryggare med koppling. så jag kör med den![]()
Okej men som nybörjare då? Ska jag börja med koppling? testar nästa gång jag kör iaf. Storken sa att jag inte skulle använda koppling utan gasa upp den? Vill gärna hålla nere farten när jag kmr upp nu som nybörjare...![]()
prova båda å se vad du känner. tror inte du ska behöva använda kopplingen men du får prova å se vad du tycker är skönast.
Är medlem på fjollhoj men inte särskillt aktiv, om jag filmar lite, kan jag skicka det till dig då?
Ska fixa bättre kamerafäste imorgon tänkte jag, det jag provade i sommras vibrerade så himmla mycket.
![]()
snyggt jobbat lägg en tråd i filmer o bilder också!trodde inte att ni skulle få så här mkt på så kort tid?
![]()
Det var inte en göteborgare med i filmen va?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |