FJÄLLNORA TRÄFFEN 13/8

Re: Re: Re: jaha

Bear skrev:
Jag var där (vid Max) likaså Jesper och en kille från Tokholm (han på den silvriga Busan) :) Vad var du :confused:

//B
På väg till Tierp förstås! :hej

Jag blev lite försenad av att behöva leta upp mitt gamla regnställ så jag, Lucky Luke och Kortstubina styrde kosan direkt mot fältet istället för omvägen via MaX..
 
Re: Re: Re: Re: jaha

Ugluk skrev:
På väg till Tierp förstås! :hej

Jag blev lite försenad av att behöva leta upp mitt gamla regnställ så jag, Lucky Luke och Kortstubina styrde kosan direkt mot fältet istället för omvägen via MaX..

Jaja..... :p :crash
Vart det ngn åkning ? Fick nämligen höra när vi stod vid Max att det inte skulle bli nåt... Så vi passade på att socialisera istället ;)

//B
 
Nä, ingen action alls.
Jag och Peter övade några repor men annars blev det mest socialiserande med de övriga få som var där.
 
Re: Re: Re: Re: jaha

Ugluk skrev:

Jag blev lite försenad av att behöva leta upp mitt gamla regnställ så jag, Lucky Luke och Kortstubina styrde kosan direkt mot fältet istället för omvägen via MaX..

Men va f.. letar du upp ett gamalt regnställ för att hämta det nya :p
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top