Satt och spelade tv-spel och drack en 6-7 öl igår kväll till klockan 3 inatt hos en polare. Men eftersom jag på något vis hade lyckats sova till kl 5 på eftermiddan igår så tänkte jag att jag att det var lika bra att vara uppe inatt.
Men vad skulle jag hitta på i halvfyllan och kl 3 på natten?
Jo, jag slänger på R1 baken jag har liggandes.
Det har faktiskt gått riktigt bra. Det enda jag inte har löst en så länge är att jag måste byta expantionskärl och sätta det under passagerar dynan.
Jag har lite kvar att göra men jag har ingen aning vars farsan har gömt rondellen så jag måste vänta tills han vaknar.
Ska lägga upp bilder såfort jag hittar laddaren till kameran och göra lite beskrivningar hur jag har gått till väga.
Jag trodde det skulle se lite klumpigt ut men det blev mycket snyggare än vad jag hade räknat med.
(Bilder finns neröver!)
Men vad skulle jag hitta på i halvfyllan och kl 3 på natten?
Jo, jag slänger på R1 baken jag har liggandes.
Det har faktiskt gått riktigt bra. Det enda jag inte har löst en så länge är att jag måste byta expantionskärl och sätta det under passagerar dynan.
Jag har lite kvar att göra men jag har ingen aning vars farsan har gömt rondellen så jag måste vänta tills han vaknar.
Ska lägga upp bilder såfort jag hittar laddaren till kameran och göra lite beskrivningar hur jag har gått till väga.
Jag trodde det skulle se lite klumpigt ut men det blev mycket snyggare än vad jag hade räknat med.
(Bilder finns neröver!)
Last edited: