Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias650 skrev:Det går kanske att köra projektorn mot någon av tältväggarna... Iallafall om tältet är vitt.![]()
blom skrev:och framåt små timmarna så kan vi ju dansa ringdansar, på söndagen så skulle vi ju även kunna plocka lite svamp om det blir fin väder
blom skrev:och framåt små timmarna så kan vi ju dansa ringdansar, på söndagen så skulle vi ju även kunna plocka lite svamp om det blir fin väder

Någon bör ju kunna ta med Ghostrider the Final Ride på DVD...Mattias650 skrev:Ska vi dansa ringdans kanske vi ska ha allsång till det...
Vi kanske kan köra en schysst film på projektorn? Nån som har några schyssta MC-filmer på DVD som kan rulla och gå medans vi festar?
Eller så super vi bara och spelar Rammstein för hela Fiskeboda![]()
den har nog alla sett ca 797 gånger och jag tror inte att alla tycker att den blir bättre heller.... men vill ni släpa på massa saker så gör det..Gaffa-mannen skrev:Någon bör ju kunna ta med Ghostrider the Final Ride på DVD...
Om ingen tar med den, men vi får en dator till Karaoken så vet jag någon som har Ghostrider på DivX. Jag kan ordna den på en CD...
Kjelle skrev:Tar den overhead-film?? Projektorn, alltså...![]()
![]()
![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |