Fixade teorin idag!

mossen skrev:
Jag har fixat teorin.... :yoparty
Nu är det bara det roliga kvar! :lol

Grattis!
Satte min också för ett par veckor sedan. Lycka till med kortet!

/mattemannen

Gratulerar, :tummenupp
nu e det bara & öva garagesvängen som fn. resten e enkelt.

Grattis. nu är det lugnt. lite kvar så har du kortet. en helt underbara känsla när du får lappen i handen. fixar du sak du se. :tummenupp

Gratulerar. Det va la inte svårt? Förstår mig inte på dom som kuggar teoriprovet... Aja. Det är jag det.

mossen skrev:
Jag har fixat teorin.... :yoparty
Nu är det bara det roliga kvar! :lol

Grattis!!! ja på tisdag ska jag skriva också men jag har läst lite har ågren som satan nu lär läsa nu hejsvejs

Ja det var verkligen för jävla skönt att läsa "Godkänd" på skärmen... :)

Tips till er som ska skriva för tung MC, plugga på SKYLTAR! hur enkla dom än verkar vara, så är det en del information om dom som man måste kunna...och statisktik över antalet dödsfall i trafiken per år, hur många procents koloxid / koldioxid utsläpp står fordonstrafiken för etc etc.....

Finns inga genvägar..plugga plugga! :7peta

mossen skrev:
Ja det var verkligen för jävla skönt att läsa "Godkänd" på skärmen... :)

Tips till er som ska skriva för tung MC, plugga på SKYLTAR! hur enkla dom än verkar vara, så är det en del information om dom som man måste kunna...och statisktik över antalet dödsfall i trafiken per år, hur många procents koloxid / koldioxid utsläpp står fordonstrafiken för etc etc.....

Finns inga genvägar..plugga plugga! :7peta

grattis!! :tummenupp

Sen kan man inte säga att man skall plugga extra på det ena eller andra, det varierar mellan proven vilken typ av frågor så verkar komma fler av.
Håller med dig att det finns inga genvägar man måste plugga.....

Grattis!

hållundan skrev:
Förstår mig inte på dom som kuggar teoriprovet... Aja. Det är jag det.

På den tiden när jag skrev hade man pärmar, och man visste inte vilken pärm man skulle få när man valde plats vid bänkarna.

En av killarna var förkrossad efteråt, för han hade fått "Pärm B" för tredje gången (!) ...och han haaatade "Pärm B"! :( (Uttalas med Jonas Gardell-röst".)

Vid detta tredje försök hade han dock äntligen lite flyt och klarade sig "på gärsgårn", med 33 rätt av 40 möjliga. :Bugar

(Själv hade jag ynka 40...och det var på första försöket.) :tungan

Tack ska ni ha!! :)

Någon nämde något om att garagesvängen skulle ersättas med annat? har någon mer info om detta? :Bugar

/Mosse

Det var en vecka sedan jag skrev nu...gammal tråd.

Men , nej, har inte bokat tid ännu, ska ut och övningsköra en del först, bokar när jag känner mig redo!
Lycka till med teorin, & grattis till bra val av hoj! :banana
/Klas

Stort Grattis! :) klarade själv teorin i tisdas :tummenupp nu väntar man bara på att få nå papper om uppkörningstiden så man vet när den blir av! :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman