Fixa rs inför sommaren! Hjälp (A)

Aah tack så himla mkt! Någon effektskillnad som en dödlig människa märker av tro och någon som vet om man får ta av den enligt reglerna i 125 standar?

Från o med i år så får man byta avgassystemet mot ett annat ORIGINAL system från annan årsmodell i 125JR/Standard

Smörj in kröken i WD40 innan och efter körning. Efter ett tag kommer det bli en lite mörkare ton på röret som skyddar mot rost.

Tror inte du hittar en klarlack som klarar 600grader eller?

Alltså om du har helförsäkring och går en SMC utbildningen är det fortfarande samma sak som att köra på vägen. Alltså din försäkring gäller till 100% eftersom det räknas som trafikövning.

Jo det ska bli roligt att testa motard på bana.
Precis, men faktum kvarstod: En krashad Mito hade nog kostat mig resten av säsongen hojlös...

jo du tro fan att jag har sett dt iallfall 500 Grader :P
Någon med erfarenhet av detta?

Jag har lackat ett avgassystem med vanlig klarlack. Såg bra ut och det höll. Inga sprickor eller nåt sånt. Har även lackat en cylinder och topplock med samma klarlack(Corrostabil), höll bra det med. Så nog går det.

Jag har lackat ett avgassystem med vanlig klarlack. Såg bra ut och det höll. Inga sprickor eller nåt sånt. Har även lackat en cylinder och topplock med samma klarlack(Corrostabil), höll bra det med. Så nog går det.

vanlig klarlack shit :P okej men tack så mkt då får det blir klarlack fast värmedbeständig för säkerhetsskull :tungan

På grund av jobbig skola och okåt pappa så har vi inte skurit upp röret och plockat ut katalysatorn än. Men jag har fortsättit att polera skiten och det börjar se bra ut nu :D Mina bakblinkers har kommit men mina planer angående framblinkers gick inte igenom...

Så tips på små billiga framblinkers tages glatt emot!!!!:yoparty

Igår fick jag reda på att det byggs en fiddybana 1 mil ifrån mig så eftersom jag har en fin fiddy så måste jag ju bara börja träna och tävla för det är ju sjukt skoj att köra på bana och den lilla "japanska" motorn med sina 11.5 hk går faktikst finfint :D

Så nu håller jag på att fräsha upp min lilla fiddy och här kommer några bilder (=

Bifogat

• sh1fiddy.JPG
    sh1fiddy.JPG
    99.4 KB · Visningar: 44
  • shfiddy2.JPG
    shfiddy2.JPG
    112.6 KB · Visningar: 48
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...