Fixa nån fin skylt att hänga på depåtältet

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kan vara kul att ha en skylt som säger vem som hänger i depåtältet och har sin hoj där så man får lite koll på folk då man är ute och tävlar. Annars kan det ju vara intressant för publiken (yeye, den lilla skara som kommer dit) vilka som finns var och i vilken klass man kör.

Jag såg att grabbarna som kör 125 hade en såndär gatpratare eller vad dom kallas. Men det kanske finns något billigare alternativ då jag kan tänka mig att såna är dyra.
Eller vill ni vara hemlo med vilka ni är? :)

Japp, det skall jag ha nästa år. Det minskar antalet frågor en förbipasserande har.

Jag skärde snabbt ut CTD och #40 från lite överblivet material och satte på en plastskiva, fick iof allt från vår snälla sponsor :)

men jag tror inte att det kostar många kronor att ordna.. kontakta din lokala skyltmakare

Kolla in Supergrafik.se och klicka dig vidare via Webshop/Dörrskyltar-Fordon/MC mm. Jag fick en sådan här av min fru med texten "Kör för oss pappa Teddy önskar sönerna Valter och Allan". Kan det vara något?

Teddy skrev:
Kolla in Supergrafik.se och klicka dig vidare via Webshop/Dörrskyltar-Fordon/MC mm. Jag fick en sådan här av min fru med texten "Kör för oss pappa Teddy önskar sönerna Valter och Allan". Kan det vara något?

den va ju skit fet skickade iväg ett litet anonymt mail "tipsa om produkten" till Tjejen :hihi kanske kan få en tidig julklapp

Bikerbitch skrev:
Tuffa grejer! Syns den bra då? :)
Den är ju inte superstor men det som är på den syns bra, starka färger och bra kontraster. Texten är knivskarpt etsad och mycket tydlig. Finishen är mycket god. Den skulle göra sig bra över vilket depåtält som hellst i depån.

Bifogat

• skylt.gif
    skylt.gif
    125.7 KB · Visningar: 70
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back