FIVER's aktiviteter 2009

Är det fullt på fredag? Får inte upp datumet i Anmälan.

Efter att föranmälan legat uppe sedan lucia 2008 stängdes den i morse kl 06.00, det har inte direkt saknats möjlighet att föranmäla sej. Det finns gott om platser kvar för drop in.

Efter att föranmälan legat uppe sedan lucia 2008 stängdes den i morse kl 06.00, det har inte direkt saknats möjlighet att föranmäla sej. Det finns gott om platser kvar för drop in.

Tjenare. Hur sent blir man insläppt på torsdagen? Och finns det boxar kvar?

Perfekt,
vilken tid börjar det på fredag och hur sent kan man droppa in?

Hur ser det ut med vädret nu på fredag? Ser ut att regna 08-12 enligt smhi.se, men exakt var och hur mycket?

Ja får vi se lite bilder nu! Såg ju kameramänniskor smyga runt banan. För övrigt skitkul dag, även om alla körde förbi mig på min gula fina Husaberg :tungan:tungan

Ja får vi se lite bilder nu! Såg ju kameramänniskor smyga runt banan. För övrigt skitkul dag, även om alla körde förbi mig på min gula fina Husaberg :tungan:tungan

Hehe, det var alltså dig jag snackade med (gul mille-r). Den såg lite trött ut på rakan..

Det finns ingen möjlighet att det blir en till helgkörning i år? Verkade ju vara bra med folk den 25:e, och jag är sugen på att köra mer ;)

Det finns ingen möjlighet att det blir en till helgkörning i år? Verkade ju vara bra med folk den 25:e, och jag är sugen på att köra mer ;)

Finns det efterfrågan på det tror du? Vi har tomt på banan om 2 veckor, ska se om jag orkar rådda ihop nåt.

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back