FIVER's aktiviteter 2009

Jag instämmer med föregående talare. Riktigt bra även denna gången. Tack så mycket!

Instämmer. Det var en mkt lyckad bandag :tummenupp
Tack till Fiver och allt trevligt folk i depån.
/B

35 mil fick jag ihop, och då missade jag ändå första passet. Det var rejält segt att köra hem i regnet efteråt och jag är grymt mör i kroppen idag, men jävlar vad skoj det är! :)

Ska upp och köra heldag den 25 september. Ser fram emot det som fan!

Vad har man att förvänta sig? Det verkar som att det blir mer åka av än vad som är annonserat på era träningar...

själv fick jag ihop 5-7 mil innan bakhjulssäppet... Fick bli lite fiske med sonen på vägen hem istället... Vill trots allt tacka alla för några trevliga timmar... bra kört med mycket respekt på banan... TACK!

Ska upp och köra heldag den 25 september. Ser fram emot det som fan!

Vad har man att förvänta sig? Det verkar som att det blir mer åka av än vad som är annonserat på era träningar...

Det beror på hur många deltagare det dyker upp. Vi annonserar efter 3 fulla grupper på heldagar, men kommer det inte så mycket folk kan man bjuda på mer körtid.

Någon som vet om det kommer fotografer? Det hade varit kul att få några kort på sig första gången man testar bana..

Tack för en härlig bankörning. Jag är nöjd med dagen och kommer att komma tillbaka :)

Skulle gärna vilja ha tag i foton från kvällskörningen 1/9? Någon som har något?

Grymt arrangemang som vanligt! :tummenupp
Det var en väldans massa vurpor där ett tag i mitten.. Verkade gått bra med alla inblandade iaf.

ja det är ju träningen, de vet jag.
men hördes att de snackades om ett kvällsrace igen.
skulle inte du köra kvällsracet med?

Typiskt mig, svara innan jag läst inlägget :) Jag läste tävling som träning sorry :tummenupp

Grymt arrangemang som vanligt! :tummenupp
Det var en väldans massa vurpor där ett tag i mitten.. Verkade gått bra med alla inblandade iaf.

3 på en halvtimme:huvet

Verkar som att en hel massa var väldigt sugna just mellan 18.30 och 19.00. Inte en enda avåkning efter 19.00!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman