FIVER's aktiviteter 2009

Finns der nogle der vil dele en pitbox ? Jeg kunne da godt bruge 1/4 box...

Det drejer sig om 25&26 april

Angående bekräftelse på betalning, har betalt två platser den 11/3 och en plats 30/3. Kommer det någon betalningsbekräftelse på dessa? Gäller gatgruppen den 26/4.

Angående bekräftelse på betalning, har betalt två platser den 11/3 och en plats 30/3. Kommer det någon betalningsbekräftelse på dessa? Gäller gatgruppen den 26/4.

Ja, i morgon kommer bekräftelsen om jag bara hinner. En hel massa mail att svara på också.......

Är det ok att köra landsvägs hoj på lördag?
Licens har ja

Ja, om licensen är utlöst går det bra.

När stänger grinden på fredag kväll?

När jag går och lägger mej(22-tiden)

Last edited:
ser fram emot morgondagen..

ska bli skoj.. hoppas på bra väder oxå!

Hej,
om jag vill anmäla mig till Söndagens körning 26/4 i gatgruppen till vilket konto skall jag betala efter som boknigen nu är stängd eller kan ni boka upp en plats och jag betalar allt på Söndag?
MVH
Oscar E

Hej,
om jag vill anmäla mig till Söndagens körning 26/4 i gatgruppen till vilket konto skall jag betala efter som boknigen nu är stängd eller kan ni boka upp en plats och jag betalar allt på Söndag?
MVH
Oscar E

De återstående platserna går inte att förboka, det är drop in som gäller. Betalning på plats.

Ok, finns alltså igen möjlighet att boka sig då...
Lite surt om det är fullt när man kommer dit.
När bör man vara där på Söndag för att vara säker på att få en plats?
Från vilken tid börjar ni köra? 9:00 -17?
MVH
O

kommer det finnas tillgång till vatten ikväll?

Ok, finns alltså igen möjlighet att boka sig då...
Lite surt om det är fullt när man kommer dit.
När bör man vara där på Söndag för att vara säker på att få en plats?
Från vilken tid börjar ni köra? 9:00 -17?
MVH
O

Se det ur vår synvinkel. Om man bokar en bana för en massa tusen kronor, ingen kommer, då åker jag på en stor utgift. Det hade också varit lite surt.....

Det hade inte varit möjligt att genomföra såna här arrangemang om man skulle vänta till sista veckan med att anmäla sej. Anmälan har varit öppen sedan 12 december, det har varit gott om tid att förboka för att vara säker på att få plats. Om man väljer att vänta till sista veckan får man helt enkelt ta chansen att det är fullt.

Inskrivningen öppnar 7.00 både lördag och söndag. Körning från 9-17 i tre grupper.

kommer det finnas tillgång till vatten ikväll?

Ja, men inte för att tvätta hojen i. Toaletterna är iordning idag.

Last edited:
Se det ur vår synvinkel. Om man bokar en bana för en massa tusen kronor, ingen kommer, då åker jag på en stor utgift. Det hade också varit lite surt.....

Det hade inte varit möjligt att genomföra såna här arrangemang om man skulle vänta till sista veckan med att anmäla sej. Anmälan har varit öppen sedan 12 december, det har varit gott om tid att förboka för att vara säker på att få plats. Om man väljer att vänta till sista veckan får man helt enkelt ta chansen att det är fullt.

Inskrivningen öppnar 7.00 både lördag och söndag. Körning från 9-17 i tre grupper.

Ja, men inte för att tvätta hojen i. Toaletterna är iordning idag.

Ja jag vet, jag och alla andra är super tacksamma för att ni anordnar dessa bankörningar:tummenupp, jag har dock inte fått ihop hojen för än nu (väntat på delar)... Där av har jag inte anmält mig... Men vi ses på A-torp i alla fall.
MVH
Oscar

Er der fler platser i depåbox'en ?

Er der nogle der har et (nytt) sæt slicks som jeg kan købe ?
Jeg er lige kommet hjem efter 4-5 veckors arbejde i udlandet og dom slicks jeg har bestilt er ikke kommet... :död

så.. nu är man hemma igen.. såg några fotgrafer utmed banan.. stog en snubbe i sista bankade vänstern.. undrar om han fick min fina avåkning på kort? hehe..

tack humlan o skalman för en superkväll! som alltid :)

mvh robban
(syns på lördag)

så.. nu är man hemma igen.. såg några fotgrafer utmed banan.. stog en snubbe i sista bankade vänstern.. undrar om han fick min fina avåkning på kort? hehe..

tack humlan o skalman för en superkväll! som alltid :)

mvh robban
(syns på lördag)

090421 295-1.jpg

Slänger upp mer bilder in the måårning !

Kul att köra på torpet igen, synd att vet vurpades så jefligt. Tror jag fick 15 varv eller nåt på 1,5h. Monterade mest däckvärmare tyckte jag :hihi

Nåja så är det ibland :gnissla

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...