FIVER's aktiviteter 2009

Vet att Du tycker att jag e skitjobbig nu, men Oreggad banhoj bland gatcyklar!

Menar du att jag ska släppa lös nybörjare utan licens ihop med sverigeeliten? Vilket är minst dåligt?
Vi rekommenderar att man ser över sitt personskadeskydd och kör och har roligt. Ingen annan arrangör kan påstå att trafikförsäkringen gäller utan att ljuga, vi försöker inte påstå nåt vi inte kan backa upp när det hamnar i rätten. SMC har ett annat upplägg, vi kan aldrig få deras villkor hos försäkringsbolagen.

Menar du att jag ska släppa lös nybörjare utan licens ihop med sverigeeliten? Vilket är minst dåligt?
Vi rekommenderar att man ser över sitt personskadeskydd och kör och har roligt. Ingen annan arrangör kan påstå att trafikförsäkringen gäller utan att ljuga, vi försöker inte påstå nåt vi inte kan backa upp när det hamnar i rätten. SMC har ett annat upplägg, vi kan aldrig få deras villkor hos försäkringsbolagen.

Då ska jag skita i att lösa ut licensen, ta gammla Oreggade knarren, anmäla mig i er gatgrupp, se över mitt personskadeskydd och köra och ha roligt.. :tummenupp

Bokat Heldagarna i April nu:yoparty
Tror det var ett bra drag å lägga heldagarna i April lite senare än vad dom var i år.:D
Görs gruppindelningen vid inskrivningen som vanligt?

Vilken succe! 34 platser sålda första dagen och 36 dag 2:näsblod

Till helgerna den 25-26/4 och 27-28/6 verkar det inte vara svårt att sälja platser iallafall!

25,26 april, 27, 28 juni!!:2cool

Grymt ljus i höstmörkret gubbs ... nu finns det hopp om livet igen:klappar :klappar :klappar

\m/

Hoppas att du håller en plats eller två för oss. Eller är vi förpassade till samma anmälningsförfarande som pöbeln? ;)

Där det INTE står "endast licens", kan man boka alla de dagar/kvällar om man kör gathoj? mvh Jonas

PS. det står fortfarande 2008 när man trycker på "banåkardagar"
Jag har bokad 27e 28 juni :banana

Last edited:
Där det INTE står "endast licens", kan man boka alla de dagar/kvällar om man kör gathoj? mvh Jonas

PS. det står fortfarande 2008 när man trycker på "banåkardagar"
Jag har bokad 27e 28 juni :banana

Ja. Den enda dag som det är endast licens är den 25 april. Detta beror på att det förra året var dåligt intresse bland gatåkare att köra 2 dagar i rad.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT