FIVER Trackdays 2012 på Anderstorp Raceway!

ett långskott men finns det möjligtvis en microvågsugn uppe på ARC man skulle kunna få låna imorgon?

Last edited:
- Hur gick det?

Jag har idag provat den spännande highsidern! Jag mår väl efter omständigheterna rätt bra! Ligger på sjukan i Värnamo med lite stygn på höger armbåge en liten liten bit av benet i stortån har lossnat! Jag har duktigt ont i ryggen efter min lilla flygtur men det ska enligt röntgen och sjukhuspersonal bara vara mörbultade muskler. Det känns som man blivit överkörd av ett godståg!

Min fru och mina päron ska hämta hojen imorgon! Den har jag fått hjälp att lasta! (tack alla inblandade i det arbetet!)

Jag köpte ju däck idag som jag aldrig hann betala men om någon vänlig själ som läser detta jan hälsa grabbarna på Fiver att jag kommer förbi och betalar imorgon om jag blir utsläppt härifrån imorgon? Annars kanske man kan föra över pengar till dem!

Tack all personal för ett snabbt och betryggande insats!
Tack även alla andra vänliga själar runt omkring som hjälpte till!

Nu återstår det bara att få se hur hojen ser ut, sedan ska den lagas upp och då blir det påt igen!!!:yoparty

/Gustav

Undrar lite om det kommer upp några foton från lördagen nånstans,,, en länk här vore bra..

Hoppas att Bilder från helgens körning kommer upp! Premiäråkning på torpet för min del :)

Tack FIVER för två grymt härliga dagar med mkt åka!! Vi ses snart igen :)

Japp, tack Fiver för 2 härliga dagar! Tack även till gänget som häckade i och runt den svarta stora bussen för riktigt trevligt sällskap!
Vore trevligt om det finns mer bilder från helgen, såg en bunt med fotografer...

Några synpunkter:
Nån har fått med sig vår myggdödare som stod bakom hangaren . Chefen vill gärna ha tillbaka .
Nån glömde betala Dunlop bakdäck , kontakta mig mail sb@fiver .se
Tack för alla positiva kommentarer, gör vintern 3nenklare att överleva!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!