FIVER Trackdays 2012 på Anderstorp Raceway!

Tack för ett par bra dagar (fredag-lördag). Någon som vet var det dyker upp bilder?
898J0377.jpg898J0176.jpg
Japp så snart jag hinner kommer de i bildforumet. Skumt väder gjorde många väder kassa... (sen kan det vatt jags o va ringrostig med... ;) ) Körde du en maskin med 107 eller 197?
Jag är på torpet hela nästa helg oxå.

Japp så snart jag hinner kommer de i bildforumet. Skumt väder gjorde många väder kassa... (sen kan det vatt jags o va ringrostig med... ;) ) Körde du en maskin med 107 eller 197?
Jag är på torpet hela nästa helg oxå.

Hej på dig!

Jag körde med nr 197. Håller utkik i bildforumet så får jag se om jag fastnade... :tummenupp

Hur ser vädret ut för kvällskörningen? Taggad som satan :) Satsar på att fixa ett varv under 3 min :D

Tack för i kväll! Riktigt kul som alltid och extra najs tack vare öppen depå. Nytt personbästa med 1.48,7 men det ska putsas i sommar. Ganska nöjd för att vara gammal gatåkare :)

Last edited:
Dags att anmäla sig till nästa körning, den 29 juni-1 juli, med Fireblade 20-årsjubileum på lördagen! De andra dagarna är öppna för samtliga märken.

Kommer ner i morgon för årets första körning på Torpet, Behöver ett 8838, Har du ett sånt med dig Humlan?

Hur ser tidsprogrammen ut för en heldag med FIVER på Anderstorp?
Inchecking, ev besiktning, förarmöten, längden på körpassen osv.

Hur ser tidsprogrammen ut för en heldag med FIVER på Anderstorp?
Inchecking, ev besiktning, förarmöten, längden på körpassen osv.

Normalt incheckning och besiktning mellan 7 och 9, förarmöte kl 8.45, max 3 grupper och halvtimmespass.
Ingen lunchpaus, däckservice finns på plats alltid.

Back