Fist Woman tackar för sig!

• Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date

Fist Woman

Guest
Efter 25 år så hart jag bestämt mig för att ställa hjälmen på hyllan, eller möjligen slänga den.
Jag kommer nu att satsa all min fritid på det som varit nummer två i min tillvaro tills nu, nämligen fiske.

De korta stunder jag varit här på sporthoj hat varit högtidsstunder i mitt liv som jag kommer att minnas med glädje.

Hojarna har parkerats i stora salongen och kommer att få stå där som ett monument över min ungdom.
Jag har accepterat att jag är gammal och trött, men suktar över aborrar på över kilot och stora havsöringar.

Ta det lugnt i trafiken och byt hojar ofta! Livet är för kort för att harva runt på samma gamla skit för evigt!

Har förövrigt tjackat upp mig på en F355:a för inte mumifiera ihop helt och hållet.

see you at zatzy!

Tack för denna tiden. Du e välkommen tillbaka när du ångrar dig för det kommer du att göra!

ehh... 2007 - 1967 = 40

Om du inte är tillbaka i sadeln inom 2 år så har du inte gillat hojar på riktigt ;)

Lycka till med fisket, många här på SH har aldrig upplevt det sköna med att vara ute i en båt på en spegelblank sjö en sommarmorgon/kväll och dra upp feta abborrar som man sedan tillagar till det godaste som smaklökarna har kännt någonsin.

Efter 25 år så hart jag bestämt mig för att ställa hjälmen på hyllan, eller möjligen slänga den.
Jag kommer nu att satsa all min fritid på det som varit nummer två i min tillvaro tills nu, nämligen fiske.

De korta stunder jag varit här på sporthoj hat varit högtidsstunder i mitt liv som jag kommer att minnas med glädje.

Hojarna har parkerats i stora salongen och kommer att få stå där som ett monument över min ungdom.
Jag har accepterat att jag är gammal och trött, men suktar över aborrar på över kilot och stora havsöringar.

Ta det lugnt i trafiken och byt hojar ofta! Livet är för kort för att harva runt på samma gamla skit för evigt!

Har förövrigt tjackat upp mig på en F355:a för inte mumifiera ihop helt och hållet.

see you at zatzy!

Jaha, vad tråkigt. Då blir vi av med dina fräna inlägg. Själv håller jag igång flera intressen samtidigt, bland annat sportfiske!

Jag förväntar mig ett PM när du dragit en aborre över 2,1 kilo. För då har du slagit mig! ;)

Och när du då ändå loggar in för att skicka mig det PM:et, så passa på och läs lite mer om hojar och längta tillbaka! :D

Se bara till att vara lycklig!
Vad det nu innebär för just dig...

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard