Fiskelina över vägen!?

Ricco43

#14 R600
Gick med
30 May 2005
Hoj
GSXR600 -11, CBR600 -99
Hörde nånstans att det har stått i tidningen att det finns idioter som spänner upp kraftig fiskelina och annat livsfarligt över vägen när det kommer en mc:mad: . Nån som hört eller sett nåt som kan komma med fler detaljer???

Precis min åsikt. Men de e säkert moppefuckon som tänkt tvärtom som gör detta dumma mot oss!

Ricco The Nörd! skrev:
2480903 Hörde nånstans att det har stått i tidningen att det finns idioter som spänner upp kraftig fiskelina och annat livsfarligt över vägen när det kommer en mc:mad: . Nån som hört eller sett nåt som kan komma med fler detaljer???

Jo, det händer lite då och då.
Brukar stå i tidningarna några ggr/år.

Om jag såg någon spänna upp en sådan lina över en väg så skulle jag troligen slå in tänderna på människan !!!

Ricco The Nörd! skrev:
2480985 Att det finns såna as! Helt otroligt! Undrar hur dom tänker...

Det e nog mer Vad dom tänker...i vilket syfte spänner man upp en sån lina. Vad e det man vill få ut av sin handling? Totalt sjukt e det iaf....men det e en allt bra sjuk värld vi lever i tyvärr.

Vadå fiskelina? Jag brukar spänna upp en 280 mm I-balk över järnvägen... mycket mer effektfullt att se tåget snubbla än ett moppefucko!

Jag har aldrig hört om nån som varit med om det, ens på internet, bara folk som hört nåt om att nån hört nåt.
Det är väl mest som spetten under hopptornen på offentliga utebadplatser och rakblad i vattenrutschbanorna.
Att det är en vitt utebredd vandrings-sägen d.v.s.

Det var väl en mopedist som dog av det för ett tag sen? Nån sur gubbdjävel spände upp en lina på en camping nånstans för att han var trött på busåkande mopeder. Gubben borde plågas till döds enligt min mening :mad: , ska se om jag hittar artikeln.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg