Firmor som gör tavlor av jpegs?

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Jag söker en bra firma som gör tavlor ( t ex canvas eller "vanliga") av mina egna privata bilder.
Googlar man så dyker det ju upp ungefär hur många firmor som helst, men någon här kanske har gjort det förut och har nåt att rekommendera?

Ädit: Vanliga förstoringar går också bra.

Last edited:
www.proprint.se

Bra hemsida, bra kvalitet på bilderna, bra service. Fått åtskilliga "bäst i test" och jag förstår varför. Kanske inte alltid billigast, men kvalitet kostar också.

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Fick en bild på min gamla Ducati Monster av tjejen när jag fyllde förra året. Den är typ 1x0,5 m stor och gjord av en jpeg. Otroligt bra kvalitet och enligt henne så är de snabba på tryck och leverans också (hon har anlitat dem ett antal gånger).

Jag laddade upp mina bilder på natten, 36 timmar senare hade jag dem i brevlådan. Det kallar jag snabb service.

Jag laddade upp mina bilder på natten, 36 timmar senare hade jag dem i brevlådan. Det kallar jag snabb service.

Jag har också testat Crimson. Laddade upp bilderna på fredag kväll, kopiorna kom i lådan på måndagen. Sådan service är man inte van med nuförtiden.
Dessutom var det riktigt bra kvalitet. De har dessutom butik vid Zinken, jag tror det kan vara bra att prata med ett proffs om man ska ge sig på större och dyrare utskrifter.

Rekommenderar också Crimson, använder dem till de bilder vi gör i jobbet. Kanonkvalitet och snabb leverans.

Det beror ju på vad som skickas in också... Du kan få ett par pheta knäskrap eller wheelie-bilder av mig om du vill, så kan vi kanske få mängdrabbat?

Jag har även bilder på brydar mm :tummenupp :rofl

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back