firma som polerar?

elfuego

Elfuego håller stumt!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1:a -00
Nu har jag gett upp! Jag hade tänkt mig att jag skulle polera mina fälgar (hela fälgen) själv men nu har jag insett att det är lite väl mycket jobb. Så nu har jag pratat med stockholms metallsliperi och dom ska ha 2800 för att polera båda fälgarna. Är det någon som har tips på andra ställen i stockholm som polerar fälgar, tänkte ringa och höra lite priser innan jag bestämmer mig fört vart jag ska lämna dom.

elfuego skrev:
Nu har jag gett upp! Jag hade tänkt mig att jag skulle polera mina fälgar (hela fälgen) själv men nu har jag insett att det är lite väl mycket jobb. Så nu har jag pratat med stockholms metallsliperi och dom ska ha 2800 för att polera båda fälgarna. Är det någon som har tips på andra ställen i stockholm som polerar fälgar, tänkte ringa och höra lite priser innan jag bestämmer mig fört vart jag ska lämna dom.

Är oxå lite nyfiken på priser! Tänkte att man skulle polera kanterna o
måla "mitten" & naven blåa på mina fälgar. Om det inte är allt för stora pengar
så skulle det vara trevlgit o göra!

elfuego skrev:
har för mig jag sagt till dig att låta bli att polera hela skiten.
Om inte så vet du det nu.

Rekommenderar dig verkligen att fundera på om du ska ha helpolerade fälgar, om dom e kromade så e dom enkla att ha dom rena, polerat i dom små skrymslena suger.
Lacka dom o lämna fälgbanorna polerade e mitt råd:)

Rejvis

Testa Kista bilvård tel: 08 - 7503975

Jag är nästan säker på att de blir bättre priser där. Nämligen min bror som äger stället. :tummenupp

ring o kolla!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...