Qvint skrev:
Den eviga striden mellan Opera och Firefox
Självklart använder även vi i Firefox musgester, liksom i Opera. Det som är bra med Firefox är dock att det är helt gratis, du kan bygga ut det hur du vill och det funkar till internetbanker o liknande...
Kawa, kika gärna lite mer på Firefox... (jag är omvänd för en tid sedan, Opera har liksom stannat upp i utvecklingen)
Kolla gärna in Thunderbird som mailklient, snygg gratis och sprider inte heller den virus.
Hej..o OK..
Har testat det..Återigen,(!), för att se om jag missat nåt sen sist...
O tyvärr har jag inte det....visst är det i stort sett lika snabbt som Opera...o med andra ord redan där 14 mängder bättre än Explorer...
Men ändå...jag slutade ganska snabbt att "testa" mer....Alltså, så fort jag ville vidare...som van Operasurfare...så visade det sig att jag, i alla fall inte på nåt lätt sätt kunde flytta infofälten dit jag vill ha dom...kanske går det, men jag lyckades inte hitta dom....vilket man med lätthet gör i Opera bara genom att högerklicka på ALLT man vill ändra på....här gick det dock inte...(OCH har försökt leta reda på vart jag skulle kunna flytta mina menyer på andra ställen..utan att hitta det inom den första timmen)...o då får det vara för min del...
Kan lika gärna lägga ner lika många timmar på Explorer för att leta saker som inte ens finns...
Dessutom!...Det första...Inte "musgester"...Fast jag kan inte förklarar vad det heter...men i alla fall för mig...I Opera är det mest suveräna, "knappalternativen",...alltså att jag kan bestämma vad jag vill att "klickknappen" på hjulet ska göra och framförallt vad som händer om jag använder vänster o högerknappen på musen, samtidigt som jag håller ned shift eller control, eller båda....Hittar jag inte ens nånstans!
För min del är det det mest användbara i Opera överhuvudtaget....
Så lessen...men jag håller mig nog till Opera...fortfarande...
Dock...! Jag är INTE obstinat!...Så kan du leta reda på dessa funktioner...eller andra som kan göra surfnningen bättre så är ingen annan än jag gladare!
Ha det