Firefox 2 rendering av SH

Skumt, jag kör 2:an i både Linux och Windoze och det fungerar fint. Äntligen är smiley-rutan när man skriver inlägg rätt.

Teo skrev:
2599791 Sluta datanördtönta er och kör explorer!

Jag hade hållt med om att det var nördigt om det krävdes nån slags specialkunskap för att köra Firefox, men så är verkligen inte fallet. Det är bara en snabb, lättanvänd och minnessnål browser. För mig funkar sporthoj fint med 2:an. :tummenupp

EDIT: Minnessnål får jag nog ta tillbaka. Det verkar som Firefox faktiskt käkar lite mer RAM än Explorer, men det är det värt. :)

Last edited:
PacMan skrev:
2600006 EDIT: Minnessnål får jag nog ta tillbaka. Det verkar som Firefox faktiskt käkar lite mer RAM än Explorer, men det är det värt. :)

Firefox är riktigt bra, speciellt jämfört med ie7'an, men minne äter den så in i helvete!

Men alla har väll 2gb minne iaf i dagens läge?1?

ReDan skrev:
2600031 Firefox är riktigt bra, speciellt jämfört med ie7'an, men minne äter den så in i helvete!

Jag tog tillbaka "minnessnål" som du kanske ser. :rolleyes:

Jag har en ca 3 mån gammal bärbar HP med 512 Mb RAM, och är inte så sugen på att köpa mer minne just nu eftersom den typen jag behöver är ganska dyr. Så för att svara på din fråga, nej, alla har inte det. :)

PacMan skrev:
2600048 Jag tog tillbaka "minnessnål" som du kanske ser. :rolleyes:

Jag har en ca 3 mån gammal bärbar HP med 512 Mb RAM, och är inte så sugen på att köpa mer minne just nu eftersom den typen jag behöver är ganska dyr. Så för att svara på din fråga, nej, alla har inte det. :)

Jag kör också i tvåan :D jajaja :rodnar menar kör med FF2 i min lappy, 512minne, inget som stör! FF:yoparty

Last edited:
Att problemet uppstår på Mac (OSX) med FF2 törs jag väl knappt säga:gnissla
Hursomhelst efter att ha kastat org.mozilla.firefox.plist så lirar det som det ska :)

Teo skrev:
2599791 Sluta datanördtönta er och kör explorer!
Jag blir alltid lika förvånad över att det finns folk som står ut med den gamla skitbrowsern. TV:n har kommit i färg nu också vet du, men det är väl nördigt att uppgradera...

Neutral skrev:
2599784 Skumt, jag kör 2:an i både Linux och Windoze och det fungerar fint. Äntligen är smiley-rutan när man skriver inlägg rätt.

:fakta

Hade strul med 1.5-betan i WinXP men aldrig med 2:an. Nu har jag dock skrotat Winblows...

Kjør med Opera. Den fungerer fint. Og den er veldig rask.
Klart man har 2 gb med minne:yoparty

imaster skrev:
2609473 Nu har jag dock skrotat Winblows...
...och jag har just skaffat det igen efter flera års rehabilitering utan. :D Har tre mc-relaterade applikationer som inte vill gå utan och i alla fall två från HRC och AIM lär knappast gå i Wine heller.

ReDan skrev:
2600031 Firefox är riktigt bra, speciellt jämfört med ie7'an, men minne äter den så in i helvete!

mja. har haft 2Gb men tog 1GB till min server, 1Gb räcker..
men kör man Xp så behöver man 2GB ram (win2kpro)

kör hällre nån linux än Xp, å ja är inget linux fan direkt.

Last edited:
mini-knutten skrev:
2599813 "man kan inte hindra utvecklingen - enbart hålla sig bort från den"

kalla ni det här utväckling? samma sak som saabar med startnyckeln i mellan sätena bara för att vara annorlunda.

Bifogat

• dump.jpg
    dump.jpg
    51.5 KB · Visningar: 55
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT