Firebladeklubben

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
www.firebladeklubben.nu domänen är återtagen. :tummenupp

Det verkar finnas intresse för att dra igång igen för det har redan rullat in lite mail.

Vi vill ha kontakt med de som betalat in pengar till Stig Lundin/SFB för en bankörning som inte blivit av.
Väldigt många försök har gjorts för att kontakta Stig, finns det någon som vet mer om honom?
Det har funnits rykten om sjukdomar så vi får hoppas att han är på bättringsvägen i så fall.

info@firebladeklubben.nu

Maila om du har:
* Något förslag
* Vill/kan hjälpa till med något.
* Frågor

www.firebladeklubben.nu

:squid :tummenupp

Last edited:
Stig Lundin

Jag fick just information från en som jag bedömer säker källa.
Enligt den personen så är Stig inte sjuk.

Finns det någon som fått kontakt med Stig under de senaste 12 månaderna?
Har inbetalade pengar återbetalats till någon?

Hör gärna av er om ni vet något om detta.

Vi vill ju gärna städa upp innan vi börjar om med klubben för världens bästa hoj! :tummenupp

Jag är inte en av dom som pröjsat nåt, (tror KennethN här på forumet är en av dom iallafall) men jag tycker iallafall det är en lyysande initiativ att dra igång den igen :tummenupp

Fenriz skrev:
Jag är inte en av dom som pröjsat nåt, (tror KennethN här på forumet är en av dom iallafall) men jag tycker iallafall det är en lyysande initiativ att dra igång den igen :tummenupp

Jo Kenneth har jag kontakt med och han är med och söker aktivt efter Stig och sina pengar.
Men det skulle vara bra om fler hörde av sig också.

Klart vi ska ha en klubb igen! :tummenupp

Last edited:
öh.. hur mkt stålar rör de sig om...
låter ju som om han tagit dom o dragit onekligen... :confused:

ambulans skrev:
öh.. hur mkt stålar rör de sig om...
låter ju som om han tagit dom o dragit onekligen... :confused:

1000:- betalades in för en bankörning som aldrig blev av.
Då kunde de välja på att få tillbaka pengarna eller låta dem stå kvar till nästa års bankörningar.
Antar att det var en grupp som skulle köra, kanske 35 personer!?
Vad vi inte vet är om några fått tillbaka pengarna eller hur många det igentligen rör sig om.

Jag vet inte hur klubbens ekonomi såg ut för övrigt men några pengar fanns väll i kassan.

ja .. de va ju inte mkt att försvinna för..
men de måste ju gå att få tag i han.. ett personnummer o gå till folkbokföringen..så vips har man ju en adress.

eller en polisanmälan.. 1000 spänn e väl inte hela världen.. men 35 är ju en viss skillnad..

ambulans skrev:
ja .. de va ju inte mkt att försvinna för..
men de måste ju gå att få tag i han.. ett personnummer o gå till folkbokföringen..så vips har man ju en adress.

eller en polisanmälan.. 1000 spänn e väl inte hela världen.. men 35 är ju en viss skillnad..

Vi har legat på ganska hårt de senaste dagarna och jag har all tänkbar informaion som Stig nu.
Allt från adress till skostorlek, så datainspektionen kommer väll snart och knackar på dörren :)

Sverige har ju register för allt och det är lätt att få uppgifter.
Men vi väntar fortfarande på några pusselbitar.

Hoppas detta löser sig så klubben kan gå vidare utan en massa tråkigheter i bakaget.

Jag betalade 1000kr och har inte varken hört eller fått info om att få tillbaka pengarna. Blir det nån körning vill man ju vara med annars vill jag ha tillbaka pengarna. Vad var det som hände?? Det var ju över 100 pers som betalade vart är pengarna?

Ylle skrev:
Jag betalade 1000kr och har inte varken hört eller fått info om att få tillbaka pengarna. Blir det nån körning vill man ju vara med annars vill jag ha tillbaka pengarna. Vad var det som hände?? Det var ju över 100 pers som betalade vart är pengarna?

Ja vad var det som hände?
Stig slutade svara på telefon/brev av någon anledning som vi inte vet än.
Kanske av 100 tusen anledningar..

Betalade alla in pengarna på Stigs postgirokonto?
Var det verkligen så många som 100 pers som betalade in?

Ni som har betalat in pengar kan väll skicka ett mail med lite info om det till info@firebladeklubben.nu
Vad som kan vara intressant är det konto ni betalat ifrån och datum samt din adress.
Vi jobbar på att få loss pengarna och förhoppsningsvis kontoutdrag.

fint att sidan e uppe igen iallafall!
ser mkt trevligare ut nu.
Keep up the good work, o som ja skrev i ett mail hjälper ja gärna till...

Fenriz skrev:
fint att sidan e uppe igen iallafall!
ser mkt trevligare ut nu.
Keep up the good work, o som ja skrev i ett mail hjälper ja gärna till...

Ja det är inte mycket till sida än men vi hoppas det kommer igång ett forum m.m. senare.
Först ska Stig och pengarna ordnas.

Allt tyder på att Stig är frisk och att han håller sig undan av någon anledning.
Händer inget snart så lämnar vi in en polisanmälan och vidtar lite andra åtgärder.

Ni som betalat in pengar!
Hör av er!

Vart ska vi höra av oss?. vi är några från falun ca 5 st som har betalat. Får inget svar på mail.

Var lite på hellyset igår :öl Självklart menar du att dom som betalat ska höra av sig i den här tråden...

Last edited:
Ylle skrev:
Vart ska vi höra av oss?. vi är några från falun ca 5 st som har betalat. Får inget svar på mail.

Var lite på hellyset igår :öl Självklart menar du att dom som betalat ska höra av sig i den här tråden...

Till vilken mailadress har ni mailat?

info@firebladeklubben.nu

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back