Firebladebilder

min.........nu krockade

Fan....har pulat hela vintern för att få den som jag vill ha den......
och så på 4:e turen blir man på körd.......(idioten gör u-sväng där det är dubbla spärrlinjer).
ingen hoj och brutna ben i handen och hela över sidan på näven är avskalad i hanniball lector still. 5 veckor till att börja med.

Bifogat

• rty.jpg
    rty.jpg
    67.4 KB · Visningar: 519
Jädrans trist att höra Benson. Hojen var ju skitläcker helt klart. Tur i oturen dock att du klarade dig såpass bra ändå. Krya på dig!

Hittade denna i burken! Fotograferade den i samband med Bike events bandag på Kinnekulle ring i september ifjol:

Bifogat

• p1010009.jpg
    p1010009.jpg
    87 KB · Visningar: 447
Jo visst är det min gamla blade. Jag sålde den för 70.000 i februari. Han kanske inte kollade upp försäkringskostnaderna när han köpte den. Han har kört 50 mil iallafall för den hade gått 1650 när jag sålde den.

zykl0n skrev:
http://www2.blocket.se/view/1072386.htm?l=0

Är inte det här hojen CBR Mange sålde för en månad sedan?
Med samma bild men ny den nya ägaren som annonserar.
Priset verkar även hoppat upp 13 pinnar om jag inte har fel.
Hur kan man tröttna så fort på världens bästa hoj!? :confused:

maverick_750rr skrev:
De slöa bågarnas tråd :tummenupp

Har du drabbats av en släng av den berömda svenska avundsjukan Mavve? Tänk dig 151 friska hästar (original då) i ett 169 kg lätt chassi. Det är annat än din discokawa det! ;)

Penguin skrev:
Har du drabbats av en släng av den berömda svenska avundsjukan Mavve? Tänk dig 151 friska hästar (original då) i ett 169 kg lätt chassi. Det är annat än din discokawa det! ;)

NJaaaaaaa, 151 har de nog aldrig haft och kommer nog ha svårt att få oxå ser det ut som. Hondor e coola hojar, men avis e jag inte. Har så jag klarar mig. Visa mig en honda med 140 på hjulet då om det nu finns 151 hk i den senaste, för man förlorar inte 10hk från motorn till hjulet.

750RR :)

maverick_750rr skrev:
NJaaaaaaa, 151 har de nog aldrig haft och kommer nog ha svårt att få oxå ser det ut som. Hondor e coola hojar, men avis e jag inte. Har så jag klarar mig. Visa mig en honda med 140 på hjulet då om det nu finns 151 hk i den senaste, för man förlorar inte 10hk från motorn till hjulet.

750RR :)

Ungefär 10% från veven till däcket är vad jag hört som tumregel, stämmer inte det, eller vet inte MR Kawa vad han pratar om?

Har man under 100 kiloarmböj/toalettbesok så stämmer det ju va Mavve säger. Annars så stämmer det nog rätt bra med 10-12%. Fast gixxergänget svär att det är 13%..

maverick_750rr skrev:
NJaaaaaaa, 151 har de nog aldrig haft och kommer nog ha svårt att få oxå ser det ut som.

Det är 151 hästar i motorn på 954:an. Vad det sen blir i verkligheten på bakhjulet vet jag inte eftersom jag inte har bänkat min.

Sluta kasta paj mot varandra och kasta in lite snygga blade bilder istället!

Bifogat

• cbrinfo00.jpg
    cbrinfo00.jpg
    69.5 KB · Visningar: 306
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show