R-1000 skrev:2580996FATTA!!killen på hojen gkan verkligen inte gasa! man ska inte sitta uprätt när man ger gärnet, en bil på 430 hästar ska inte ha en sportkepa mot en hoj på 150 hästar, man brukar se videos med riktiga förare "hojförare" som åker ifrån 800 hästars bilar med original hojar, det är dubbelt så mycke effekt än saaben i fråga!blir snart äcklad av nollorna som vägrar förstå fakta, jag ska lägga ut en video när jag drar kompisens r1:a med men primera på 115 hästar så ska jag starta en ny tråd på zatzy om det, slår vad om att jag kommer få många inlägg "wow, grym bil" "hahaha där ser ni att bilar är mycke snabbare" bla bla bla, det handlar om att kunna,våga,göra det rätt när man gasar med hoj! man kan inte sitta rakt upp o växla vid 3000 varv!det funkar bara inte, en bil på 400 hästar är ingenting!INGENTING!INGENTING!
Jo för visso en hoj ska köra ifrån en bondtrimmad SAAB som har en 15åring till förare bakom ratten "Jag tog honom i högre farter" BAH hojjen släppter ju på gas duma keps fan.. iaf till de ja skulle skriva

har ni sett på TopGear eller om de va 5 Gear där de hade BAR Honda F1 team, Honda MotoGP team och Honda Offshore team sammlade vid en ladnings bana som låg längs med en vik eller liknanden,
iaf Hojjen drog F1an tills F1an fått upp lite fart å kunde lägga i 2an ( de är då F1ans vingar börjar ge effekt ) så försvann F1an snabbare än et jetplan iväg ifrån Hojjen... å båten med Honda utombordare passerade mål 14sec efter F1an,,, tiden mellan F1 å hojj kommer ja inte igår men de va sekunder de handla om iaf...
Nu är ju inte SAAB en F1a direkt långt ifrån... men va ja vill säga med detta så är nog 4a hjul att föredra mot 2hjul men då är bilen VÄLDIGT extrem.. och inte hojjen inte lika extrem på samma sätt..