Fireblade streetfighter...!!

Kolla vilket pris dom begär.
Man kanske borde bygga en tyskfighter och exportera den till Tyskland och tjäna grova pengar.

För vad har han egentligen gjort. Choppat bakramen, cromat styre med risers, polerat upp all aluminium och satt dit en VFR750-sving och hjul.

Last edited:
Wiseguy skrev:
Kolla vilket pris dom begär.
Man kanske borde bygga en tyskfighter och exportera den till Tyskland och tjäna grova pengar.

:skrämd men hur fan kan dom göra dessa bakdelar? nog för att jag tycker om bakdelar men inte när dom ser ut så :kocko

Släpp inte ett Tyskarsel över bron :mad:

(med detta menar jag självklart att det vore synd om dagens hojåkargeneration skulle få för sig att modda sina hojar ála Helmut :rolleyes: )

gladh

gladh skrev:
Släpp inte ett Tyskarsel över bron
Ingen fara bilprovningen släpper inte in moddade hojar hur som helst. Jag har svårt att tro att man överhuvudtaget skulle kunna få igenom en tyskfighter.

Så blir det någon tyskhäck i Sverige så lär den byggas inne i landet.
Vem vet vad som pågår i dom skumma garagen ute i förorterna......[här skall det egentligen spelas stämmningsfull musik ifrån hajen-filmen]

Wiseguy skrev:
Så blir det någon tyskhäck i Sverige så lär den byggas inne i landet.
Vem vet vad som pågår i dom skumma garagen ute i förorterna......[här skall det egentligen spelas stämmningsfull musik ifrån hajen-filmen]

Lägg av, du skräms ju :3freak

gladh

:D :D Jösses
undrar om man får kraftigt rabbaterade bratwurstar på korvmojjen med en sådan :yoparty

Totalt meningslöst, varför sabotera en så fin maskin :va Bättre att göra utställningshojar av sånt som ända inte går att köra. :näsblod

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats