Hej.
Har ett litet irriterande problem,med min Blade från -97.
Den går inte och ha stående på tomgång om stödet är nere,
om man ej håller in kopplingen.
Har hört att det är så orginal på Firebladen,stämmer det?
Vad kopplar man ur/förbi isåfall.
Finns det nåt enkelt knep.
Har ett litet irriterande problem,med min Blade från -97.
Den går inte och ha stående på tomgång om stödet är nere,
om man ej håller in kopplingen.
Har hört att det är så orginal på Firebladen,stämmer det?
Vad kopplar man ur/förbi isåfall.
Finns det nåt enkelt knep.