Fireblade dör vid 10.000 varv

Hade liknande problem med en nyare Honda rr i somras den dog däromkring med men det var de andra injektorerna som skulle slå på då fast det sket de i att göra. Vet inte om det är dubbla på så gammal nåväl hoppas att den funkar & tänkte bara berätta ifall det fortätter å strula.

lät intressant där de med överslag,

Har det med att generatorn alstrade så mycket el att vid 10 000 varv blev jordningen överladdad och satte igång dödarknappen? :va förstår nte riktigt?

lät intressant där de med överslag,

Har det med att generatorn alstrade så mycket el att vid 10 000 varv blev jordningen överladdad och satte igång dödarknappen? :va förstår nte riktigt?

Jag vet inte exakt nu, pratade med meken i en bullrig hall via telefon men jag tror att det hade och göra med att vibrationerna runt 10.000 varv gjorde att det skakade så att någon sladd eller liknande nuddade jorden...men får väl kolla exakt vad det var när hojen e ihopbyggd först...visade sig att dom testade att byta spridare, dator, kabelstam...+ massa annat smått så hojen är i delar nu...

Jag vet inte exakt nu, pratade med meken i en bullrig hall via telefon men jag tror att det hade och göra med att vibrationerna runt 10.000 varv gjorde att det skakade så att någon sladd eller liknande nuddade jorden...men får väl kolla exakt vad det var när hojen e ihopbyggd först...visade sig att dom testade att byta spridare, dator, kabelstam...+ massa annat smått så hojen är i delar nu...

håller tummarna för dig att räkningen blir lindrig :Bugar

edit:
måste varit väldigt pinsamt att stå där med köparen medans han tror du försöker blåsa han :hihi

håller tummarna för dig att räkningen blir lindrig :Bugar

edit:
måste varit väldigt pinsamt att stå där med köparen medans han tror du försöker blåsa han :hihi

Blev ganska pinsamt ja, fast från början var det jag som blev grinig, eftersom jag inte hade varit med om felet så trodde jag först att det var han som gjort något för att kunna pruta eller nåt... tankarna snurrade ganska snabbt....:gnissla

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra