Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
benx skrev:Jag funderar på att köpa en fireblade och har hört att man ska köpa som äldst en 96:a..Stämmer de?och vad är de för skillnad på den äldre och 96:an?hade tänkt lägga omkring 30k verkar de som en bra ide??
benx skrev:Jag funderar på att köpa en fireblade och har hört att man ska köpa som äldst en 96:a..Stämmer de?och vad är de för skillnad på den äldre och 96:an?hade tänkt lägga omkring 30k verkar de som en bra ide??
benx skrev:funderar på att köpa en streetfighter och köpa till orginal kåpor?e de bättre och köpa en orginal eller kan man få bra exemplar om man "sätter ihop" den lite själv?
Rasorblade skrev:Tycker det inte är så stor skillnad på en 93:a och en 97:a..
har haft två av varje
benx skrev:men jag har hört att 96:ans motor är bättre?e de bara för att den är större eller har dom fixat till den mer?isåfall vad?förresten skulle ni tipsa att firebladen e en bra nybörjarhoj?jag har kört en hel del cross men inte i några stora klasser..har kollat runt och pratat med många olika men har tillslut fått råd att köpa en större hoj och inte en 600 för att då slipper man tänka så mycket på växlar och sånt..låter de rimligt?
Rasorblade skrev:93:an är på 893 kubik och 97:an är på 918 kubik.
Nyare är ju alltid bättre!
Men skillnaden för en nybörjare/medelåkare är hårfin!
Har som sagt haft fyra stycken, så jag är lite partisk i den frågan. Men helt klart är att du får mkt hoj för pengarna om du köper en Blade.
Vissa f-bolag kan försäkra den strypt!!! Jag pröjsade 3400:- hel/hel i Gbg (länsförsäk.)![]()

benx skrev:hur går man till väga om man vill försäkra den strypt??om den inte redan e de på pappret vill säga..de verkar ju som om man har hittat den rätta hojjen tillslut..känns mycke bra måste bara ta klart körkortet och provköra![]()
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |