Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur att det är val snart då.NSR_Martin skrev:2216929Lite ironi fanns väll i mitt utalande, du sa ju det ganska bra, man är ju stolt över sitt land, men det är samtidigt mycket man inte är nöjd med...
Biturbo skrev:2216447Nå??
Om du firar, hur firar du?
Edit: Stavfel![]()
honkiie skrev:2218665När är nationaldagen?
Så länge? Varför börja fråga redan nu?Biturbo skrev:2218688Om 364 dagar...
Du fick parkeringsböter på bilen ?Kia skrev:2219217Hur kvällen sen slutade får ni bara spekulera i....![]()
Swedie skrev:2216994Jag gav tummen upp till några (invandrare) som med hela sin familj tog två enorma svenska flaggor och gick runt på stan med alla sina barn med varsina flaggor. Jag fick ett mycket varmt leende tillbaka.
Kia skrev:2219217Tror jag hade i särklass den bästa nationaldagen...![]()
Firade med en långtur på hoj i solen med nån jag tycker mycke om (som är otroligt läcker i sitt skinnställ dessutom) Satt bakpå och hade alla möjligheter till att få klämma lite på mitt sällskap... Åkte på väldigt vackra ställen, såg mycket av hemstaden som jag inte sett förut trots att jag bott här hela livet.
Sen lite kall av blåsten på vägen hem så de blev en varm snabbdusch... Å när jag kommer ut från duschen står en snygg karl och lagar god mat till oss...God mat, gott vin, trevliga samtal och en hel del skratt... Hur kvällen sen slutade får ni bara spekulera i....
![]()
![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |