Fira månadsdag, tips....

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Jag och fllickan firar tre månader tillsammans imorgon...

SÅ skulle uppskatta förslag på vad man kan styra upp för något mysigt och uppskattat...Det blir antagligen så att vi bara ses ett par timmar imorgon, och sen ses ordentligt på fredag.

Blir antagligen inte ens att vi äter tillsammans imorgon, så förslag på vad man kan göra för litet imorgon som uppskattas? Blommor etc.

Sen uppskattas också tips på vad man kan hitta på för mysigt på fredag...Middag med tända ljus, ljuv musik osv... Kördes förra månaden, så ös på med förslag.. .Vad kan man hitta på? Inom rimliga gränser.

Till andra om undrar, nä jag är inte helt oromantisk :gnissla Utan saker och ting har hamnat på sniskan, som gjorde att denna dag föll i glömska :brinnerup Men vill ändå göra något mysigt för henne och oss.

Tack på förhand :pannkyss

Gör henne gravid så behöver du inte fundera vad ni ska göra på årsdagen.. :tummenupp

Har nu antecknat detta i mitt stora rosa kollegeblock... :tummenupp

Men förutom dessa två excellenta förslag? :3freak Så måste det ju finnas en hel drös romantiker. Så det är bara att ge er till känna nu.

tre månader? :3freak

Ska det vara nått att fira...egentligen?

Nä usch nu kanske jag är lite tråkig men... :död

Bio, teater eller liknande? Porrmys i soffan med en schysst film (som man kanske inte ser slutet på :hihi), en flaska rötjut och lite ost & kex?

Kör inte för hårt bara för då blir det bara ett jävelskap å överträffa när det är dags för årsdag...

Ädit: Vid närmare eftertanke så håller jag nog med Spectre... :tummenupp

Fotrally skrev:
tre månader? :3freak

Ska det vara nått att fira...egentligen?

Nä usch nu kanske jag är lite tråkig men... :död

Fira är kanske fel ord :va

Men ska man ändå, ses så kan man ju passa på att ha det lite extra mysigt... :tuttar

Spectre :bow Låter som du varit i branschen ett tag... Bara att tacka och ta emot för råden... Rödtjut och blomster, kan det någonsin gå fel med det? :pussa :slicka

Beanise skrev:
Spectre :bow Låter som du varit i branschen ett tag... Bara att tacka och ta emot för råden... Rödtjut och blomster, kan det någonsin gå fel med det? :pussa :slicka

Jag har haft 1 seriöst förhållande i lite över 2 år nu :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Fast var försiktig, ifall du ger henne 10 rosor vid 3 månader, förväntar sig aset att hon ska få 20 vid 6 månader. Tänk dig om 5 år!

spectre skrev:
Fast var försiktig, ifall du ger henne 10 rosor vid 3 månader, förväntar sig aset att hon ska få 20 vid 6 månader. Tänk dig om 5 år!

:galen :skrämd

Tror det blir att norpa granntantens halvvissna tulpaner tills på fredag... :gnissla

Beanise skrev:
:galen :skrämd

Tror det blir att norpa granntantens halvvissna tulpaner tills på fredag... :gnissla

Snacka med blomsterhandlaren ifall hon/han har några rosor som dom är på väg att kasta som du kan få köpa billigt istället, dom är fortfarande halvfräsha när dom kastar och ser bra ut när hon får dom, sen att det bara är skit kvar av dom dagen efter är ju inte ditt bekymmer. Frågan är vad du kommer få av henne?

spectre skrev:
Snacka med blomsterhandlaren ifall hon/han har några rosor som dom är på väg att kasta som du kan få köpa billigt istället, dom är fortfarande halvfräsha när dom kastar och ser bra ut när hon får dom, sen att det bara är skit kvar av dom dagen efter är ju inte ditt bekymmer. Frågan är vad du kommer få av henne?

Ska kolla med lokala blomsterhandlaren, tur att man har kontakter... Tjänster och gentjänster, heter det väl? :rolleyes:

Gäller att hålla fruntimret glad! Födelsedagen närmar sig med stormsteg, och då vill man ju ha massa paket :banana

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard