fira jul och nyår med rr i varma spanien

Det låter helschysst detta jag är helt klart beredd att åka med, vem ska man kontakta när bär det av och var kommer det kosta med frakt och banavgift?

Nära.

Imorgon bär det av.. Vi börjar med att låta grabbarn (Eric 8 Robert 12) Träna några dagar på en banan vid Cartagena och till helgen 13-14/12 går det race. Sedan hoppas jag att man får träffa lite Svenska ansikten på träningen mellan jul & Nyår?? Försöker skriva dagbok på www.gull-racing.com
Vi ses....
MVH RR Team Gull :banana

Anders G skrev:
Imorgon bär det av.. Vi börjar med att låta grabbarn (Eric 8 Robert 12) Träna några dagar på en banan vid Cartagena och till helgen 13-14/12 går det race. Sedan hoppas jag att man får träffa lite Svenska ansikten på träningen mellan jul & Nyår?? Försöker skriva dagbok på www.gull-racing.com
Vi ses....
MVH RR Team Gull :banana

Det här ser ju inte så tokigt ut:

Som Pappa blir man mer än stolt när det kommer killar till sin hemmabana och kör 125-racer och blir ifrån åkta av grabbarna.

Kul att läsa om era framsteg! :tummenupp

uj! Ha det så kul där nere och hör av er med bilder o grejer! Skit, önskar man vore där, men min hoj är i delar och inväntar sista raceprylarna.

Anders G, :tummenupp Ny RR kunskap helt klart!

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back