Fira årsdag utan pengar eller tid?

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Jag och gumman firar 8 år i morgon.
Hon jobbar dag, jag jobbar dag och en bit in på kvällen.
Vi har det riktigt knapert just nu, så vi kan inte göra några som helst utsvävningar.
Förhoppningsvis får vi lite tid tillsammans framåt kvällningen.
Vad kan jag överraska med förutom allt självskrivet som har med 6 att göra?

Alla tips emottages tacksamt!

God middag såklart. Laga och packa i en picknickkorg och dra iväg till nått ställe ni lekte / har minnen ifrån när ni nyss träffats.

Sen den obligatoriska åkturen i oboybukten.

Tjaxa lite väldoftande massageolja och skäm bort henne. Skicka i henne två glass rödtjut. Kamma hem vinsten.

Skinna henne på allt hon äger, sedan: dra!
8 år är alldeles för länge.
Skaffa en VD dotter och lev lycklig resten av livet.

Jag påminde min tjej dagen efter vår 9-årsdag, det blev billigast så :D

Gör lite gott käk bara och käka middag med levande ljus och sånt, de gillar sånt har jag hört.

Efter det här måste jag nog gå och bikta mig i gheytråden... :gnissla men varför inte skriva ett kärleksbrev med vad du känner och varför du vill vara med henne minst 8år till?
Det kostar ingenting men kommer förmodligen uppskattas mest av allt. Sen om det ackomponieras av en middag så är ju det kanon.

Kanske är en dum fråga.. Men, vad skulle DU vilja göra? vad hade känts bra för dig att knåpa ihop?

Ok, jag har några uppslag. Tack för era idéer.
Krister: det är väl inge ghey i det?
Tack i alla fall, ska ut och kolla vad jag kan få igenom. :tummenupp

Fanns en tråd om en annan snubbe som ville överaska sin chey lite romantiskt.. Du kanske kan få nå tips i den tråden? :hihi

*edit* Kan ju va lite kontruktiv också.. En flaska billigt bubbel och lite hemmalagad mat kanske?

Mm, vart lite billigt bubbel, lite löjlig mat och att jag gjorde om ljusslingan vid vår balkong till ett hjärta.
Sen har jag några ord som ligger vid matbordet, vilket utgör en luddig matta framför TV:n, där vi ska se so you think you can dance-finalen, eftersom hon älskar det. Sen ska jag, oavsett vinnaren, försöka göra samma nummer, in Da Nude. Kommer inte att ha en hel vas hemma efter det.
Jaja, bara köra.

Tack för era tips, hoppas det går hem!

Mm, vart lite billigt bubbel, lite löjlig mat och att jag gjorde om ljusslingan vid vår balkong till ett hjärta.
Sen har jag några ord som ligger vid matbordet, vilket utgör en luddig matta framför TV:n, där vi ska se so you think you can dance-finalen, eftersom hon älskar det. Sen ska jag, oavsett vinnaren, försöka göra samma nummer, in Da Nude. Kommer inte att ha en hel vas hemma efter det.
Jaja, bara köra.

Faller hon inte för det fattar hon inte vilken casanova hon har !:tummenupp

Om Richard Pryor levde....och körde sporthoj..och snackade svenska...så hade han nog sagt :

Dra ett par linor kokäine.....be tjejen och klättra upp på taket medan du springer runt huset 3 varv...på den 4:e varvet ska hon 'jump down on ur face' :hihi

Jaja, bara köra.

:tummenupp Väldigt sött och kommer säkerligen uppskattas. Lycka till o mys ordentligt! :)

Tjaxa lite väldoftande massageolja och skäm bort henne. Skicka i henne två glass rödtjut. Kamma hem vinsten.
Varför är det till 95% alltid killarna som måste massera? Tycker glatt att brewden kan få jobba lite också :tummenupp

Men annars är ju bara en middag och gemensam dusch/bad ett bra val.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT