Fint väder - Dags att byta luften i däcken.

LUFT :va

Kör ni ff omkring med luft i däcken? De senast åren har jag kört med biokemiskt processad antimateria. Dyr som fan men går att beställa via www.nasa.gov
Antimaterian har bl a egenskaper som attraherar kolväteföreningarna i asfaltbeläggningen på våra vägar. Blir extremt bra grepp, används med fördel i samband med bankörning. Enda nackdelen är att man måste vara lite uppmärksam på att greppet kan släppa lite om man kör väl inspirerat på betongbelagda vägbanor.

Går man ihop några stycken och gör ett gruppköp så kan man få ner priset en aning. Det svåra är att hantera transporterna eftersom antimaterian är både viktlös och osynlig. Speciellt svårt blir det om man behöver reklamera någon leverens, hur f.. packar man något som egentligen inte finns :va :va :va

vad är det för fel på gammal hederlig lantluft som trryckes i däcken medelst cykelpump och armkraft? våra föräldrar kunde minsann byta luft i sina däck, utan kompressorer och dyr importerad luft! nej, jag håller mig till gammal svensk standardluft och traditionsenlig montering. funkar hur bra som helst!:mattias

vad är det för fel på gammal hederlig lantluft som trryckes i däcken medelst cykelpump och armkraft? våra föräldrar kunde minsann byta luft i sina däck, utan kompressorer och dyr importerad luft! nej, jag håller mig till gammal svensk standardluft och traditionsenlig montering. funkar hur bra som helst!:mattias

:rolleyes: ...........

Nyheter
Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back