Finspång.

campar skrev:
DU är medveten om att "Fucking Åmål" egentligen skulle spelats in i Finspång från början, men de var för svårt att lära sig den dialekten för de inblandade!! :hihi :hihi :hihi

"Fucking jävla KUK-Finspång"!!! :rofl :rofl

Jo, jag har hört det där, och är verkligen glad att det inte blev så om det nu finns någon sanning i den där skrönan. Så illa är det inte i Finspång. Förstår inte riktigt vad Lukas Moodyson hade för tankar när han skrev filmen. :va? Hur som helst så sög den. Sketen smörja. :fakta

Det verkar som om det mesta värt att åka på häromkring har kommit med men en liten varning bara, det är massor med timmerbilar på vägarna runt Finspång (påväg till och från skärblacka) så se till och håll dig på din sida vägen om du inte vill bli kylarprydnad!
Och gör det med marginal, för de brukar inte vara så noga med att hålla sig på sin halva... :kocko
Själv så kommer jag nog inte vara hemma så mycket utan vid stugan vid bråviken. Såg att vägen förbi Getå redan var tipsad om, men du behöver inte åka E4 för att komma dit, sväng vänster straxt efter Svärtinge, jag tror det är skyltat Åby. :rolleyes:

Hehe, mötte några bikes mellan Grytgöl-Igelfors i dag. Någon som käner sig träffad? Det var kl 16.53. (Vet tiden så väl för jag åkte postbil och tömde lådor på landet)

goodspeed skrev:
Hehe, mötte några bikes mellan Grytgöl-Igelfors i dag. Någon som käner sig träffad? Det var kl 16.53. (Vet tiden så väl för jag åkte postbil och tömde lådor på landet)

:notme

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back