Finsnickare...

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Behöver få tag på en finsnickare i sthlms området som kan jobba snarast!!! Krav på nogrannhet o tidigare erfarenheter...

Pm mig gärna :tummenupp

(ja detta e väldigt OT men det kanske finns ngn som behöver jobba för att ha råd att åka hoj :rolleyes: lr nåt sånt :hihi )

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Behöver få tag på en finsnickare i sthlms området som kan jobba snarast!!! Krav på nogrannhet o tidigare erfarenheter...

Pm mig gärna :tummenupp

(ja detta e väldigt OT men det kanske finns ngn som behöver jobba för att ha råd att åka hoj :rolleyes: lr nåt sånt :hihi )

.../Yoshi

Vad är det för något du vill ha utfört, finsnickeriarbeten är något jag sysslar med , om jag tycker att jobbet är intressant. 250:- / tim plus moms, milersättning, F skattsedel finns.

Det är omöjligt i sthlm iaf. Familjen har försökt i 2 år hitta någon som kan renovera källaren bygga ut ett rum, lägga golv, fixa tak och väggar osv. Det kommer ibland nån som kollar men sen ringer de aldrig igen för att ge bud på vad det hela kan kosta. Samma gäller terrassen nu när vi i halvt år försökt hitta nån 3 killar kommit och kollat och pillat lite för se vad som behöver göras men sen ringer ingen upp igen för att ge bud.

Man börjar lacka på att det ej går få tag på snickare i hela länet. Att de inte ens lägger bud :mad:

Villee skrev:
Det är omöjligt i sthlm iaf. Familjen har försökt i 2 år hitta någon som kan renovera källaren bygga ut ett rum, lägga golv, fixa tak och väggar osv. Det kommer ibland nån som kollar men sen ringer de aldrig igen för att ge bud på vad det hela kan kosta. Samma gäller terrassen nu när vi i halvt år försökt hitta nån 3 killar kommit och kollat och pillat lite för se vad som behöver göras men sen ringer ingen upp igen för att ge bud.

Man börjar lacka på att det ej går få tag på snickare i hela länet. Att de inte ens lägger bud :mad:

Pojkvännen (2fast4some) är snickare, PM:a honom, är dock i Norge denna veckan. Har arbetat i Stockholm tidigare.

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back