Finsk översättare

Beffe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Österupeisk översättare

Finns det någon som kan översätta denna mening till svenska, eller om det finns någon hemsida där det går?? Det är bara några ord:
"See Lincoln Continental Mark V näitab ilmekalt, et ka 5 meetrit ja 84 sentimeetrit pikk auto saab olla kahekohaline. Algselt oli seegi auto siiski kahe istmereaga kupee, kuna muud tehas lihtsalt ei pakkunud."
:huvet

Last edited:
Frågade en polare om han kunde översätta det. Han sa att det inte var finska. Då tippar jag på estniska om inte han har fel.

Therudeboy skrev:
Frågade en polare om han kunde översätta det. Han sa att det inte var finska. Då tippar jag på estniska om inte han har fel.

Ok, ett steg närmare :tummenupp
Någon som kan estniska då?

Beffe skrev:
Finns det någon som kan översätta finska till svenska, eller om det finns någon hemsida där det går?? Det är bara några ord:
"See Lincoln Continental Mark V näitab ilmekalt, et ka 5 meetrit ja 84 sentimeetrit pikk auto saab olla kahekohaline. Algselt oli seegi auto siiski kahe istmereaga kupee, kuna muud tehas lihtsalt ei pakkunud."

Se Lincon Continental Mark V illegalt sönder mekkad. på 5 meter upp i 84 piskar den saab likt olla k*khelv*te. Också ollar den alla sega bilar sicksack kanske istället för kupé.

Sista meningen är bara svordomar med sista ord panikhund.

Inte ?

tjockisbulle skrev:
Se Lincon Continental Mark V illegalt sönder mekkad. på 5 meter upp i 84 piskar den saab likt olla k*khelv*te. Också ollar den alla sega bilar sicksack kanske istället för kupé.

Inte ?

Hahaha, seriöst, vill du ha hjälp så testa ändra rubriken på tråden.

tjockisbulle skrev:

Inte ?

:D
Ett bra försök, ändrar rubriken nu tror jag

Nepp ingen finska det där inte. Annars hade jag kunnat stå till tjänst.

Beffe skrev:
Finns det någon som kan översätta denna mening till svenska, eller om det finns någon hemsida där det går?? Det är bara några ord:

Lincoln Continental Mark V:s visar att även en 5 meter och 84 centimeter lång bil kan vara tvåsitsig. Den designade, långa bilen erbjöd en kupe med två säten, något andra fabriker helt enkelt inte erbjöd.

Slå mig inte om det är fel :)

d.v.s. ei pakkunud = erbjöd inte

Last edited:
Mikael Cagiva skrev:
Lincoln Continental Mark V:s visar att även en 5 meter och 84 centimeter lång bil kan vara tvåsitsig. Den designade, långa bilen erbjöd en kupe med två säten, något andra fabriker helt enkelt inte erbjöd.

Slå mig inte om det är fel :)

d.v.s. ei pakkunud = erbjöd inte

Jag hade också översatt det så! Men det är estniska... Bara så ni vet.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back