finns ligrar på riktigt?

Om jag har fattat det rätt så blir de så stora bara för att de inte har någon inplanerat växtstopp, medans Tigon inte blir mycket större än ett lodjur då de får dubbla uppsättningar av det hormonet..

Förresten heter det ett el. en tigon ? en tiger, ett lejon :)

//J

Jodå, båda finns på riktigt men bara i fångenskap, eller liknande, eftersom tigrar och lejon normalt sett inte lever riktigt på samma ställe. De blir dock sterila precis som tex mulor och mulåsnor.

Zormin skrev:
Jodå, båda finns på riktigt men bara i fångenskap, eller liknande, eftersom tigrar och lejon normalt sett inte lever riktigt på samma ställe. De blir dock sterila precis som tex mulor och mulåsnor.

Läste att det finns en tigon som inte är steril och fick barn med en tiger så då blev det tydligen en titigon.

Hur fet och grym var inte den där då!! :yoparty :Bugar

honkiie skrev:
Läste att det finns en tigon som inte är steril och fick barn med en tiger så då blev det tydligen en titigon.
Ok...efter några googlingar får jag erkänna att jag hade fel. Jag trodde alla artkorsningar alltid var sterila, men så är visst inte fallet.

God damn, vilket as. Den skulle man haft kedjad i hojjen för och avskräcka tjyven :yoparty

Tror eg att dom heter Tion på engelska eller tieon kanske, eller var det på nån annas site jag såg det, eller jag menar en kompis...

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...