Finns inte Service Pack1 längre?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Tja.

Jag har haft lite problem med min dator och har formaterat HD och installerat Windows XP på nytt. Det är inte en orginal version men kan uppdatera XP i alla fall. Körde update i går kväll och testa att lägga in SP2 men det kuka ur datorn totalt. Internet funka hyfsat till en början men sen helt plötsligt kom det upp en ruta varje gång man gick in på en ny sida att det var nått skript fel i explorer och tillslut funka inte explorer överhuvudtaget. Avinstallera SP2 mm men fick idag installera om XP för skiten funka iaf inte. Nu vill inte jag uppdatera till SP2 igen för jag vill inte formatera om HD och installera XP igen. Har letat på windows update sidan men hittar bara SP2.

Så nu undrar jag om inte SP1 finns kvar längre? Kan man få tag i det någon annanstans?

SP1 finns fortfarande kvar men det kallas SP2 numera ;). Iom att MS lanserade SP2 försvann SP1 eftersom det är ingår i SP2. Installera SP2 igen du och uppgradera IE till senaste versionen. (för det är väl internet explorer du menar när du säger "explorer". )

Jupp det är Internet explorer jag mena. Det fanns ju inga andra uppdateringar efter att jag uppdatera till SP2. Jag orkar inte med att installera om XP yttligare en gång. Så fort jag installerade SP2 så gick det ju inte att ladda ner ett skit, hände inget när man klicka på en download knapp eller tog spara som.

[edit] Hitta SP1 nu på windows update sidan så jag installera det och skiter i SP2 så länge.

Last edited:
Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...