Finns Ghostrider 3 på DC?

McB skrev:
Jag repeterar: det är inte olagligt att ladda ner piratkopierat material, oavsett om det är filmer, musik, spel, program osv, från internet. Det som är olagligt är spridningen.

Ingen kan alltså komma och beskylla dig för ett lagbrott om du (rent hypotetiskt, givetvis) laddar ner Ghost Rider 3. Inte polisen, inte Antipiratbyrån och inte upphovsmännen.

Ja men man måste ju oftast dela ut för att komma in på hubbar o börja tanka :-)

McB har connections vet du... illaluktande män med långa svarta kappor som säljer dvd-skivor till mindreåriga.

Vad är det för "spännande" som händer i 3an som inte setts i 1an och 2an. Var med och köpte film nr 2. gör jag inte om kan jag säga.
Vill jag se den tankar jag den nog ifrån DC eller ngn ftp men troligtvis gör jag inte det heller..
Säkert skitkul att spela in filmen men det är lite samma sak hela tiden bara tycker jag :(

sökes: mcfilmer med lite nytänkande roliga vinklar och skojigt material. Roller kan, varför kan inte fler?

/AC

kaZmur skrev:
McB har connections vet du... illaluktande män med långa svarta kappor som säljer dvd-skivor till mindreåriga.

Säljer? Tror knappast det. De som säljer piratkopierat material är riktiga förlorare. De enda som är värre är de som köper.

McB skrev:
Säljer? Tror knappast det. De som säljer piratkopierat material är riktiga förlorare. De enda som är värre är de som köper.

LOL det är faktiskt riktigt sant :tummenupp

Annchua skrev:
mcfilmer med lite nytänkande roliga vinklar och skojigt material. Roller kan, varför kan inte fler?

/AC

Förlåt Roller. :(
Men hur kan du jämföra en Roller rulle med en Ghostrider?? Helt olika världar av film. Att göra en "Roller" film kan många(dock inte jag) som äger en skaplig Dv kamera, men att göra en GR rulle krävs det bra mycket mer och bland annat en hög pengar och ett helt, 1/2 filmteam.

Nu inehåller ju GR3 mycket skoj och lek till skillnad från dom tidigare rullarna men det handlade inte mitt inlägg om.

Skalman skrev:
SH-hubben är privat.

Bara för den är privat betyder inte det att antipiratbyrån missar den. Det är den ända hubben jag håller till på och peerguardian har stoppat dom säkert 10 gånger.

Jag skulle bli skitsur om folk delade ut mina filmer som jag försöker göra mitt levebröd på. Om BikeEvents DVDn eller kommande SwedensFinest DVDn delas ut av folk härifrån forumet på DC skulle jag bli fattig.

Men jag håller oxå med Michael Moore att tjänar man miljoner så behöver man inte tjäna flera miljoner till. Han tillåter att folk laddar ner hans filmer sålänge man inte tjänar pengar på det.
Jag är inte guds bästa barn själv men jag delar inte ut filmer från små produktionsbolag som verkligen sliter för sitt levebröd.

That's my 50cents

Wiseguy skrev:
Tycker det är ganska oförskämmt att helt öppet skylta med att man vill ha tag på piratkopierade filmer.
Speciellt om upphovsmakaren bakom filmen finns inne på forumet. Och det oavsett vad man tycker om hans filmer.

Skulle jag göra en film och jag ser att folk i min omgivning sprider den olagligt på nätet skulle jag bli ganska piss**:censored

Skulle ju kunna vara synd ifall antipiratbyrån fick upp uppmärksamheten för SH.

Jag håller inte med om det. Jag tycker inte att han har någon rätt att tjäna pengar på att begå brott. Jag kommer inte gråta över att han förlorar pengar på att folk laddar hem den istället för att köpa den, lika lite som jag skulle gråta om en hallick vart rånad på pengarna hans horor tjänat åt honom eller om maffians tillgångar var indragna av staten. Samma princip!

Förövrigt så köper jag allt annat på DVD. Hade massa filmer på datorn tidigare men beslutade mig av principsskäl att köpa allt på DVD istället. Kändes bättre och lagligare!

Mr K skrev:
Jag skulle bli skitsur om folk delade ut mina filmer som jag försöker göra mitt levebröd på. Om BikeEvents DVDn eller kommande SwedensFinest DVDn delas ut av folk härifrån forumet på DC skulle jag bli fattig.

Men jag håller oxå med Michael Moore att tjänar man miljoner så behöver man inte tjäna flera miljoner till. Han tillåter att folk laddar ner hans filmer sålänge man inte tjänar pengar på det.
Jag är inte guds bästa barn själv men jag delar inte ut filmer från små produktionsbolag som verkligen sliter för sitt levebröd.

That's my 50cents
Heter det inte "That's my two cents"???

Qwerty skrev:
Förlåt Roller. :(
Men hur kan du jämföra en Roller rulle med en Ghostrider?? Helt olika världar av film. Att göra en "Roller" film kan många(dock inte jag) som äger en skaplig Dv kamera, men att göra en GR rulle krävs det bra mycket mer och bland annat en hög pengar och ett helt, 1/2 filmteam.

Budget o filmteam till trots, Roller lyckas bättre än GR...

Ja tycker alla borde köpa GR3 så att de blir en GR4 att vänta tills nästa höst :tummenupp Kommer ja få höra :4skrika å :7peta nu :confused:

Bergare skrev:
Ja tycker alla borde köpa GR3 så att de blir en GR4 att vänta tills nästa höst :tummenupp Kommer ja få höra :4skrika å :7peta nu :confused:

Ingen ska köpa GR3 - ladda hem den gratis istället.
Det blir en 4a, 5a, 6a iallafall eftersom ... ego bara blir större och större. :kocko

Last edited:
Mr K skrev:

That's my 50cents

Tror inte att det är någon mening att göra film då! för det kommer att komma ut på något sätt varken du vill eller inte! men jag kan hålla med om att det är taskigt mot dom som gör filmerna specielt om det är ett litet företag som ger ut dom. Men nu är det som det är och det kommer nog inte att ändras

Jag kommer att köpa alla filmer jag tycker är värda och ha som orginal. Det ända som är lagligt att dela ut är porr (om jag inte minns helt fel)

Therudeboy skrev:
Bara för den är privat betyder inte det att antipiratbyrån missar den. Det är den ända hubben jag håller till på och peerguardian har stoppat dom säkert 10 gånger.

Då tycker jag du borde ta reda på vilken användare det är, och messa OP:n så att de kan bannas.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT