TLRR
Guest
En gång för flera år sen skulle jag parkera på Mästersamuelsgatan i stan och det var fullknökat som man säger.Jag stod en stund och väntade på att någon skulle komma och åka iväg i sin bil,vilket det gjorde.Skulle precis backa in i luckan då en liten Fiat körde rakt in i luckan med fronten mot trottoaren :kocko. Blev lite full i garv och gick fram till föraren och fråga vad han håller på med och fick till svars att det skulle jag skita i och jag skulle flytta på min bil för annars...
Är det något jag tänder på så är det respektlöset och hänsynslöshet.Så jag började tjavsa emot varvid snubben försökte nita mig (det var jag beredd på)så jag fick tag i handen mellan dörren och bilen och drar igen dörren allt vad jag orkade så hans fingrar fastnade och dörren gick i lås i första hacket.
Sen tog jag ut nyckeln o slängde den i brunnen.
Så han fick vad han förtjänade och jag var glad.
Tufft va !!
Är det något jag tänder på så är det respektlöset och hänsynslöshet.Så jag började tjavsa emot varvid snubben försökte nita mig (det var jag beredd på)så jag fick tag i handen mellan dörren och bilen och drar igen dörren allt vad jag orkade så hans fingrar fastnade och dörren gick i lås i första hacket.
Sen tog jag ut nyckeln o slängde den i brunnen.
Så han fick vad han förtjänade och jag var glad.
Tufft va !!
Last edited: