Finns folk till allt

• Thread starter Thread starter TLRR
  • Start date Start date

TLRR

Guest
En gång för flera år sen skulle jag parkera på Mästersamuelsgatan i stan och det var fullknökat som man säger.Jag stod en stund och väntade på att någon skulle komma och åka iväg i sin bil,vilket det gjorde.Skulle precis backa in i luckan då en liten Fiat körde rakt in i luckan med fronten mot trottoaren :kocko. Blev lite full i garv och gick fram till föraren och fråga vad han håller på med och fick till svars att det skulle jag skita i och jag skulle flytta på min bil för annars...
Är det något jag tänder på så är det respektlöset och hänsynslöshet.Så jag började tjavsa emot varvid snubben försökte nita mig (det var jag beredd på)så jag fick tag i handen mellan dörren och bilen och drar igen dörren allt vad jag orkade så hans fingrar fastnade och dörren gick i lås i första hacket.
Sen tog jag ut nyckeln o slängde den i brunnen.

Så han fick vad han förtjänade och jag var glad.

Tufft va !!

Last edited:
Antingen är du moppefucko (synonym med mytoman) eller så överreagerar du kraftigt! Misshandel för det där är ingen ursäkt. :fatta!

"Tufft" är det sista ord jag skulle vilja använda i sammanhanget!!!

miffo skrev:
Antingen är du moppefucko (synonym med mytoman) eller så överreagerar du kraftigt! Misshandel för det där är ingen ursäkt. :fatta!

Självförsvar!! Han försökte ju slå honom, o då fick han vad han förtjänade!!

Ingen bråkar med en sporthojjare, eller nåt sånt :va

Edit: Astufft förresten!! :tummenupp

:rolleyes:

miffo skrev:

Misshandel ?? Polisen fick ju aldrig veta det.Då är det ju inget brott.??
HEHE

skojar du..om en bil snor en P-plats framför ögonen på mig när jag ska till att backa in så får ju han skylla sig själv vad jag skulle gjort mot honom..å speciellt ifall han börjar veva mot mig.... :fatta!

TLRR skrev:
Misshandel ?? Polisen fick ju aldrig veta det.Då är det ju inget brott.??
HEHE

Så du menar om en man slår sin hustru i hemmet och ingen får reda på det, är det då INTE misshandel??

miffo skrev:
Så du menar om en man slår sin hustru i hemmet och ingen får reda på det, är det då INTE misshandel??
Nej det kan det inte vara! Kolla bara vad Kim78 skrev i en annan tråd:
Det är inte olagligt att köra fort. Det blir först olagligt när man blir tagen. Oskyldig tills man är dömd.

Med den logiken kan det ju inte vara misshandel förrän man blir upptäckt :va

miffo skrev:

INTE om man skall tro på den Svenska lagen. Det behövs bevis för att dess rubrik misshandel skall träda i kraft och du vet ju hur det är med bevis.

TLRR skrev:
INTE om man skall tro på den Svenska lagen. Det behövs bevis för att dess rubrik misshandel skall träda i kraft och du vet ju hur det är med bevis.

Har inte med saken att göra, har det hänt så är det ett brott även om det inte går att bevisa 6månader senare i en tingsrätt...!!

Måste bara fråga en sak: Är du 14år gamal och puttrar runt på en cresent??

miffo skrev:
Har inte med saken att göra, har det hänt så är det ett brott även om det inte går att bevisa 6månader senare i en tingsrätt...!!

Lugn nu, denna tråden är ironisk redan från början. Den är en avstickare till en annan tråd om att dra snuten.

miffo skrev:

NÄÄ en trehjuling so0m är trimmad. :yoparty

Ge er era jävla fjantar! Man kan ju inte skriva ett skit här utan att man ska bli kallad moppefucko :kocko ...... jävla wannabe swedie :tungan

miffo skrev:

Läs tråden "Kör ifrån polisen !!" så fattar du.

Får väl läsa den tråden och återkomma, ber om ursäkt om jag har missat eller blandat mig i nått internt gräll. :)

miffo skrev:
Får väl läsa den tråden och återkomma, ber om ursäkt om jag har missat eller blandat mig i nått internt gräll. :)

Ingen fara,Latja lite med småbrabbarna bara och försöker få vissa att tänka.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage