Finns drömvägen i gbg?

Då antar jag att du har hans telefon nr etc. Spara det iaf han gör allvar av hotet, blir enkelt med polisanmälan då.

Fan livsfarligt, misstänker att man lätt tappar kontrollen om man möter en paintball kula i farten. Kan ju bli en äcklig olycka.

Fattar inte varför alla är så hetsiga.. finns ju schyssta metoder att ta till?

Kör försiktigt, det är tydligen en djungel därute..

kosz skrev:
2325407 Är en av de tre, fick ett samtal av nämda man dagen efter på mobben att han ska ligga med paintballgevär i busken och skjuta på alla som kör för fort :näsblod

peter R1 skrev:
2325426
jepp, du svänger in mot Vara när du kommer till Essunga (förbi madame blå) o sedan vänster när du kommer fram till kyrkkorsningen, sista biten är typ bara nån km men kurvigt o gott, du har rätt att det är mycket skog vissa partier men vägen är bred o hyfsad beläggning så jag brukar stå på rätt bra där.

Åsaka...... Det ser ut som om det har varit en såg där ungefär vid skolan,på vänstersidan, hinner inte kolla så mycket, men men
kommer du 42:an från Trollhättehållet så svänger du in vänster en ganska nyasfalterad väg , tror det står 1,5 mil Främmestad, (har för mej att vägen heter kuleskog) finns egentligen bara ett ställe som den vägen nyper lite o det är en lömsk högerkurva annars i mycket gott skick, du kommer ut nånstans mellan Grästorp och Nossebro.

Hm, vilken kyrka menar du då? Naums kyrka? Alltså, den som ligger endast 2-3km från Vara? Den vägen (mellan Naums kyrka och Vara alltså) är ju fullkomligt urusel så jag hoppas att jag missförstod dig :lol Man borde kanske försöka leta reda på en karta på nätet nånstans :va

Angående Åsaka så tror jag att jag vet vilken väg du menar. Den har jag dock inte provat på ännu. Jag har en hojåkande polare som bor strax utanför Grästorp. Ska nog ta och fråga honom om detta, för jag vet att han åkt ganska mycket åt Främmestad-/Nossebro-/Sollebrunnhållet och runt omkring de trakterna. Enligt honom ska det visst finnas en jäkla massa fina vägar ungefär just mellan Nossebro och Sollebrunn (som dessutom nämnts tidigare här i tråden). Jag har åkt där, men bara med bil. Känns som man borde dra på sig lädret, tanka hojen och sticka ut en sväng!

mesh skrev:
2325476 Hm, vilken kyrka menar du då? Naums kyrka? Alltså, den som ligger endast 2-3km från Vara? Den vägen (mellan Naums kyrka och Vara alltså) är ju fullkomligt urusel så jag hoppas att jag missförstod dig :lol Man borde kanske försöka leta reda på en karta på nätet nånstans :va

Angående Åsaka så tror jag att jag vet vilken väg du menar. Den har jag dock inte provat på ännu. Jag har en hojåkande polare som bor strax utanför Grästorp. Ska nog ta och fråga honom om detta, för jag vet att han åkt ganska mycket åt Främmestad-/Nossebro-/Sollebrunnhållet och runt omkring de trakterna. Enligt honom ska det visst finnas en jäkla massa fina vägar ungefär just mellan Nossebro och Sollebrunn (som dessutom nämnts tidigare här i tråden). Jag har åkt där, men bara med bil. Känns som man borde dra på sig lädret, tanka hojen och sticka ut en sväng!

ja det är en jäkla massa att välja på, en annan höjdare är Vårgårda- Ulricehamn (förbi Annelund) lite guppig på sina ställen men lååånga svepande kurvor, ska du ut nåt i morrn så kanske jag kan haka på o visa nåt kurvparti

Küngen skrev:
2325381 Jag träffade dom tre som du försökte stanna och de var ganska skärrade av att det stod en idiot mitt i vägen och viftade. Ge fan i att spela låtsaspolis eller flytta.

Har varit med om liknande på denna vägen, denna filur stod dock still mitt i vägen. Det var där husvagnen står på vänster sida vid sjön. Kan detta ha varit samma kille???
Det värsta är när dom hoppar ut i vägen. En del beter ju sig som harar, ingen självbevarelsedrift alls :tomten
Det är ju normalt sett inga problem att undvika ngn som dyker upp på vägen även om det går undan, men nå´n som verkar vilja bli påkörd??? Har själv haft några håriga upplevelser med sådana, bla en återkommande på Ringen. Tro det eller ej, men när det har kommit till kritan har han insett att han värdesätter livhanken. Efter sista ggn har jag inte sett honom ute på vägen utan han har hållt sig efter kanten :hihi
Kosz skrev:
[Är en av de tre, fick ett samtal av nämda man dagen efter på mobben att han ska ligga med paintballgevär i busken och skjuta på alla som kör för fort
Han verkar ju inte klok. Är en rätt kraftig skillnad på att köra undan lite och med berått mod försöka pricka ngn... Om det stämmer som han skrivit i sin profil har han ju inte ngn lukta på blommorna cykel själv...

Du kanske ska ta och sätta på ett tystare system så du inte hörs fem minuter innan du dyker upp. Man slipper en hel del av dom här problemen med orginalsystem :)
/BiB

back in black skrev:
2327056 Har varit med om liknande på denna vägen, denna filur stod dock still mitt i vägen. Det var där husvagnen står på vänster sida vid sjön. Kan detta ha varit samma kille???
Det värsta är när dom hoppar ut i vägen. En del beter ju sig som harar, ingen självbevarelsedrift alls :tomten
Det är ju normalt sett inga problem att undvika ngn som dyker upp på vägen även om det går undan, men nå´n som verkar vilja bli påkörd??? Har själv haft några håriga upplevelser med sådana, bla en återkommande på Ringen. Tro det eller ej, men när det har kommit till kritan har han insett att han värdesätter livhanken. Efter sista ggn har jag inte sett honom ute på vägen utan han har hållt sig efter kanten :hihi
Han verkar ju inte klok. Är en rätt kraftig skillnad på att köra undan lite och med berått mod försöka pricka ngn... Om det stämmer som han skrivit i sin profil har han ju inte ngn lukta på blommorna cykel själv...

Du kanske ska ta och sätta på ett tystare system så du inte hörs fem minuter innan du dyker upp. Man slipper en hel del av dom här problemen med orginalsystem :)
/BiB
Nä va fan det ska bröta, tycker denna är bra som han skriver med (pröva å åka på bana istället om ni klarar det!!!!) det gör väl det flesta här eller och klarar det bra.

Ja det skall låta. Det är ju inte bara trevligt för föraren utan en signal till alla två och fyrbenta utan hjul att de skall maka sig av vägbanan. :tummenupp

kosz skrev:
2327394 Nä va fan det ska bröta, tycker denna är bra som han skriver med (pröva å åka på bana istället om ni klarar det!!!!) det gör väl det flesta här eller och klarar det bra.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT