Japp!
Jag sålde Horneten i vintras för att ska bil. Det blev en 325 coupe E36 (bmw alltså)
Efter att fått mycket hjälp och många skratt från dessa sida så letade jag reda
på motsvarande sida, men lite inriktad på just samma märke.
Det blev då AutoPower.se VIlken jävla kommunistsida det är! Dem styr sidan med
strikta tyglar och skulle det vara något dem inte tycker om så försvinner sidan/tråden
fortare än jag själv hinner skryta om senaste rapen!
En som frågade om felsökning på sin cab, och jag gav tips på några grejjer att pröva.
Nämnde då att jag hade haft liknande bekymmer på en gammal vovlo 740GL etc,
så var sidan borta efter någon timme.
VARFÖR?
Och aldrig vart med om en sida som så många är så egenkära med sina bilar.
Inte alls alla, men några få som verkligen inte tror det finn bättre bilar än just
dem de själva kör runt i.
Jag skrev just vad jag tyckte på deras sida, men fina och snälla ord. Inga påhopp etc.
Det tog ca 2min innan den tråden var borta igen. Kan dem inte svara på frågorna istället?
Jag sålde Horneten i vintras för att ska bil. Det blev en 325 coupe E36 (bmw alltså)
Efter att fått mycket hjälp och många skratt från dessa sida så letade jag reda
på motsvarande sida, men lite inriktad på just samma märke.
Det blev då AutoPower.se VIlken jävla kommunistsida det är! Dem styr sidan med
strikta tyglar och skulle det vara något dem inte tycker om så försvinner sidan/tråden
fortare än jag själv hinner skryta om senaste rapen!
En som frågade om felsökning på sin cab, och jag gav tips på några grejjer att pröva.
Nämnde då att jag hade haft liknande bekymmer på en gammal vovlo 740GL etc,
så var sidan borta efter någon timme.
VARFÖR?
Och aldrig vart med om en sida som så många är så egenkära med sina bilar.
Inte alls alla, men några få som verkligen inte tror det finn bättre bilar än just
dem de själva kör runt i.
Jag skrev just vad jag tyckte på deras sida, men fina och snälla ord. Inga påhopp etc.
Det tog ca 2min innan den tråden var borta igen. Kan dem inte svara på frågorna istället?