Finns det nått värre...

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Finns det nått värre att vakna å förstå att man är sen till jobbet och måste stressa som fan. Man tänker att hela dagen kommer bli förstörd pga denna lilla försening och man kommer inte hinna ikapp. Stressar sig iväg gör allt man ska å inte ska sedan för att bege sig till jobbet 5mil för att märka att man är 2h för tidig!

:mad:

HAHA så jävla surt!! :huvet

Bara sätta sig med en morgontidning och en kaffe och tycka synd om sig själv!! :tummenupp

Jag det finns nåt värre.

Klockan ringer. -'Gnhh.. Måndag..' Duscha och äta frukost i ett skick som skulle göra en Zombie avundsjuk. Hasa ner till hojen, puttra till jobbet och inse att du har semester. :näsblod

Ja, eller i vild panik slänga sig på cykeln o trampa till skolan som naturligtvis är stängd för att det är lördag. :död

Men va f*n. Är ni alldeles utvecklingsstörda? Hur kan ni tro att ni är sena till jobbet för att sedan vara tidiga :va Ni måste väl äga klockor som övriga befolkningen.

Sen hur man kan säga att det är VÄRRE att vara tidig än SEN fattar jag inte heller...
:bladder

har vart med om det ett par ggr..de e sjukt störigt..

Jag tycker det är betydligt värre att vakna kl 9.07 och inse att butiken (ICA, dvs minst 100 pensionärer och andra morgonpigga varje morgon.) man ska öppna varje morgon öppnar kl 9. Hände sista dagen innan semestern, det är lagom muntra miner bland kunderna när man öppnar halv 10.

/I

Itssoeasy skrev:
2350155 Jag tycker det är betydligt värre att vakna kl 9.07 och inse att butiken (ICA, dvs minst 100 pensionärer och andra morgonpigga varje morgon.) man ska öppna varje morgon öppnar kl 9. Hände sista dagen innan semestern, det är lagom muntra miner bland kunderna när man öppnar halv 10.

/I
men pensionärerna får skylla sig själva, först står du utanför butiken en haltimme innan öppningsdags och pratar inte med varandra, sen när butiken öppnar så kloggar de igen gångarna, (ofta deli/mjölk gångarna) och står och snackar skit om andra som de har träffat i affären :huvet

-Rosen- skrev:
2350290 men pensionärerna får skylla sig själva, först står du utanför butiken en haltimme innan öppningsdags och pratar inte med varandra, sen när butiken öppnar så kloggar de igen gångarna, (ofta deli/mjölk gångarna) och står och snackar skit om andra som de har träffat i affären :huvet

Jobbar du också i ICA butik ?? :D

En tid då jag (hör och häpna) var lite utarbetad(?) Så genast jag kom hem hade jag lyckats somna med kläder och hela munderingen framför TVn, det var vinter och således kolmörkt både när man kom hem och när man åkte till jobbet.

Plötsligt tvärvaknar jag av att TVn brusar som faen, jag är helt groggy, ute är det förstås tvärmörkt och armbandsklockan visar sju (analog), jaja, de var ju bara att trycka ner en näve frukt i ryggan (påklädd var jag ju redan) och kasta sej ut till bilen.

Rallykörning som Blomqvist men när jag kommer ner till jobbet är grindarna stängda(?!!) Tvärnit och Mega fundering..... Kollar digitala klockan på väggen som visar 19:10...... Var typ 12 timmar för tidig :tomten

Ja just det, TVn brusade för att jag somnat på fjärrkontrollen och bytt till en tom kanal..

Har bara digitala klockor hemma nu :D

aldrig tagit fel på dagar, men under en period förra året hade jag en tendens att gå upp klockan 0343 istället för 0643 och duscha/käka frukost. Rätt jobbigt när man kommer på vad klockan är :tomten

Det har hänt mig några gånger att jag vaknat, klätt mig, ätit frukost, borstat tänderna och sen sneglat på klockan för att se hur mycket tid jag hade på mig.
Klockan var 2:S
Jag tyckte faktiskt bara det var skönt, jag var så lättad att jag kunde gå och lägga mig igen och sova!!

Dark_Messenger skrev:
2350416 Stackars barn...

Får mig osökt att tänka på "sörmlands nyheter" och deras reportage... skittidning. :tomten
Aha, du menar "Sörmlands Dumheter", ja jag är inte riktigt överens med den blaskan heller :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg