Finns det nån TILLFÖRLITLIG reservdels försäljare ?!

PerryMason

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2005
Hoj
ZXR 750/Zx7-RR
Har beställt delar till hojen från 3 olika företag..
Och inget av paketen har kommit än, fast senaste beställningen gjordes för 1 vecka sedan.

Så började med att ringa upp FÖRETAG 1 : LellesMC... och dom hade inte ens SKICKAT!! Fy fan, Fast jag sa att det MÅSTE skickas imåndags senast tisdag... Och han lovade dyrt och heligt att det skulle gå iväg direkt! Vilken kass service

Så då sa jag vad jag tyckte till han i telefon.. och han bara.. ja ja vi är så jävla sämst bla bla.. Precis som att dom fått höra av ledningen att dom skall säga så för att värja sig mot alla som ringer och klagar varje dag... Vad är det för kundbemötande??
För när jag ringde dit första gången så sa jag att det är synd att man inte kan anvädna deras e-handel då det knappt ligger uppe några artiklar där...

Och då sa han ungefär samma sak: Ja, det går bra att klanka ner på våran usla e-handel ha ha

Sen ringde jag FÖRETAG 2. Touring.se Då jag såg på deras hemsida att statusen för mitt paket var DEL LEVERERAD !

Hur kan det vara det tänkte jag. Då jag tydligt skrivit när jag skickat beställningen. Att OM NÅGOT ÄR RESTAT.. så vill jag att ni KONTAKTAR mig INNAN ni skickar. Så jag vet om jag ska avbeställa allt. Om det är nåt viktigt som saknas.. Och köpa lokalt istället

Så jag ringde upp... Det var ju så att BAKLYSET var restat.. Det viktigaste av allt! Så jag påpekade och påminnde vad jag lämnat för meddelande till dom.. Och han sa bara.. oj så olyckligt då. Men nu är det redan skickat så inget att göra nånting åt, ha ha ha ! hördes i andra sidan luren.. Sa bara det Tack så väldnas mkt för visad servicemind.

Sista företaget .. Där var blinkerserna restade... Så den här veckan och 2 veckor framåt så har jag INGENTING, Fått av det jag beställt!

Det som är mest akut är kopplings lameller och fjädrar. Nån som vet vars jag kan beställa det med TILLFÖRLITLIGHET, Nåt företag som har kvar en gnutta service inriktning och ärlighet ?

För Lelles ordern ska jag makulera och aldrig mer beställa därifrån

TACKSAM för TIPS!

Det märkliga är att folk fortfarande beställer från Lelles, fastän det har klagats på Lelles i flera år här på sporthoj.com. :7peta

Zee skrev:
2152498 Det märkliga är att folk fortfarande beställer från Lelles, fastän det har klagats på Lelles i flera år här på sporthoj.com. :7peta
Få se.. 10% av mc-kolektivet i Sverige åker sporthoj av klass 7 eller högre.
Hur många av dessa 10% hänger på sporthoj.com?
90% av kolektivet åker altså andra hojar än just sporthojar...
De 90% har nog inte varit inne på sporthoj och läst skitsnacket...

Några är ruskigt nöjda med Lelles, Andra skiter i skitsnack...

Jag själv har ingen erfarenhet av dem...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!