Finns det nån i Stockholm som kan hjälpa mig?

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Har hittat en hoj i Stockholm, då jag jobbar och ej har möjlighet och fara 60 mil för och kolla på den nu i helgen så undrar jag följande. Finns det någon vänlig sporthojare i Stockholm som kan hjälpa mig med detta? Alltså åka och kika/ev provköra åt mig. Dels så att jag vet om det är värt och fara och köpa, dels så jag får en utomståeende bedömning av nån förutom säljaren, då jag ej har möjlighet och åka själv.

PM:a för details om du kan hjälpa mig.

Är det en sånndäringa XZ9R eller? :tungan

Nä, hoppas att nån schysst snubbe kan hjälpa dig. Själv hjälpte jag en annan att kolla på begagnade bullerburkar i Halmstad.

An3Azz skrev:
Har hittat en hoj i Stockholm, då jag jobbar och ej har möjlighet och fara 60 mil för och kolla på den nu i helgen så undrar jag följande. Finns det någon vänlig sporthojare i Stockholm som kan hjälpa mig med detta? Alltså åka och kika/ev provköra åt mig. Dels så att jag vet om det är värt och fara och köpa, dels så jag får en utomståeende bedömning av nån förutom säljaren, då jag ej har möjlighet och åka själv.

PM:a för details om du kan hjälpa mig.

Är det typ i stan så kan jag åka och kolla på den.
Btw, har lite planer på att åka till östersund om en vecka, degar du mitt flyg hem så har du löst transporten också... ;)

/fredde

hållundan skrev:
Är det en sånndäringa XZ9R eller? :tungan

Nä, hoppas att nån schysst snubbe kan hjälpa dig. Själv hjälpte jag en annan att kolla på begagnade bullerburkar i Halmstad.

Jäpp, en kawasuki :D

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...