finns det nån bra sida som har dioder bak ljus??

tomaten_ktm

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
aprilia mx 125
min kompis har en derbi senda drd 03a (vet att det är moppe så ni behöver inte nämna det :tummenupp )

ja presis som rubriken "finns det nån bra sida som har dioder bak ljus??" och det ska gärna följa med fästen och lite sånt skit!!! tacksam för svar

Hjort skrev:
Moppestyling hittar man billgast och bäst på www.easyparts.nl :)

edit: Tryck: Optic Styling --> Lighting --> Tail light units
Finns ett par till derbi dära...
Har du beställt från den hemsidan...hittade nämligen ett bakljus som hade varit snyggt på min hoj...hur lång tid de tar och hur man får reda på mer info om grejen man vill köpa...står ju inga mått elr nånting...

Hjort skrev:
Jepp har beställt från den sidan, bland annat ett diod bakljus :P
Dom är mycket pålitliga och känner säkert 10-20 pers till som beställt från sidan som alla fått sina saker från allt till en vecka till 4 beronde på om varan fanns i lager eller om dom var tvunga att beställa in från fabriken. :)
Det går nog inte att få mått på sakerna utan man får nöja sig med faktan som finns. Står det att det passar derbi så passar det garanterat derbi.

Själv beställde jag ett "Achterlichtunit Tnt Leds Chroom/Wit " mycket snyggt och bra diod-bakljus :D är ca 12-14cm på breden och ca 3cm högt och passar på allt...
Ok, du känenr ingen som beställt de lyset längst ner på bakljus.......det ser grymms snyggt ut...isåfall vad kan du tänka dig de är för mått på de lyset...de är de att jag ska helst ha ett som är under 11-12cm brett...

Hjort skrev:
Det med regplåtshållarn eller? Det är nog större en 10-12cm, skulle gissa på runt 15-16. Vad för hoj ska du ha det på? Är det fortfarande till polarns derbi eller har du hittat något till dig själv :P
Det är till mig själv, för de ja har nu har lossnat och jag har satt dit de med lim...=)

Men tror du att de kan va så stort...jag har iofs inte kollat än hur stort ja kan ha...ska kolla imon...orkar inte gå ut till garaget nu...

Btw: Hur betalar man...är de postförskott som gäller erl?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti